سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع ۱۰۷ هزار تن آسفالت در چهارماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 15 August 2020

به گزارش تابناک قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اهمیت و میزان تولید آسفالت برای معابر و خیابان‌ها شهری اظهار داشت: تولید آسفالت از سال 95 در دستور این سازمان قرار گرفت و با توجه به محدودیت‌ها در تولید و توزیع آسفالت، در اجرای پروژه‌های عمرانی خللی ایجاد نشد و با وجود همه محدودیت‌ها با رعایت پروتکل‌ها به کار خود ادامه دادیم.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: در چهارماهه نخست امسال در تولید و پخش آسفالت 107 هزار تن آسفالت تولید و توزیع‌شده که 10 درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش نشان می‌دهد و 800 هزار متر سطح شهر در این مدت با اعتبار 44 میلیارد تومان آسفالت شده است.

وی عنوان کرد: در زمینه آسفالت علاوه بر اجرای پروژه‌هایی که در دست اقدام داریم، باید شهروندان موارد درخواستی خود را به مدیران شهری اعلام کنند تا بر اساس اولویت و نیازسنجی به برنامه‌ریزی برای آسفالت در سطح شهر بپردازیم.

میریک امامی با بیان اینکه احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) توسط توسعه و عمران و با مشارکت شهرداری انجام شد تصریح کرد: بحث بدنه و املاک توسط مسئولان سرمایه‌گذاری در حال انجام است و همه سرمایه‌گذاران به پروژه دعوت و محور فرهنگی برای آن تعریف‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول 7 کیلومتر فاصله میان حرم و جمکران در بلوار پیامبر اعظم(ص)، زائرسرا و هتل‌سازی و مجتمع‌های تجاری در بدنه بلوار تعریف‌شده است که با مشارکت سرمایه‌گذاران به سرانجام می‌رسد.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اقدام این سازمان را موردتوجه قرار داد و افزود: در حال حاضر نیز پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر و تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) و بلوار جمهوری و رمپ 9 دی و رینگ جمکران و شهدای روحانیت و بوستان غدیر از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

وی در مورد بودجه سازمان گفت: این سازمان با رویکرد اجرای پروژه‌های عمرانی به همراه درآمدزایی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد و امسال با توجه به مصوبه شورای سازمان، بودجه 150 میلیارد تومان است و باید در قبال آن درآمد کسب کند تا 150 میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

میریک امامی نحوه رسیدن به بودجه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب پیمانکاری با شهرداری، سازمان‌های تابعه و حتی با شهرداری‌های اقماری استان وارد مذاکره می‌شویم و قرارداد منعقد می‌شود و در قبال این آسفالت و فروش جداول و مصالحی تولید شده، یک درآمدی حاصل می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار