رئیس دانشگاه قم گفت: در دانشگاه قم فضای باز و آزاد داریم و اگر هیئتی آمادگی داشته باشد هر امکاناتی که داشته باشیم در خدمت آن‌ها قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 13 August 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عسکر دیرباز امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در ماه محرم عزاداری‌ها باید در فضای باز و آزاد برگزار شود.

وی افزود: در دانشگاه قم فضای باز و آزاد داریم و اگر هیئتی آمادگی داشته باشد هر امکاناتی که داشته باشیم در خدمت آن‌ها قرار می‌دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در فضای مجازی شبهاتی راجع به عزاداری محرم مطرح می‌شود و اگر کانال و مرجعی باشد که این شبهاتی را مطرح کند حاضر هستیم به این شبهات پاسخ منطقی و قانع‌کننده بدهیم.

رئیس دانشگاه قم عنوان کرد: نسبت به شبهاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود در جریان هستیم و اگر این شبهات جمع‌آوری شود اساتید این دانشگاه پاسخ‌های قانع‌کننده برای آن دارند.

امیرحسین پروان معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت قم نیز در این جلسه بیان کرد: در این ماه شهادت امام باقر(ع) و عید سعید قربان را داشتیم، این اعیاد و شهادت‌ها وجود داشت و این موضوع مطرح است که این مراسم‌ها در منازل برگزار می‌شود.

وی افزود: در زمینه نانوایی‌ها در جلسه‌ای که با فرماندار داشتیم و با توجه به این‌که نان داغ است سبب انتقال ویروس کرونا نمی‌شود و موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در نانوایی‌ها در دستور کار است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت قم بیان کرد: موضوع ارزیابی هیئت‌مدیره اتحادیه‌ها درزمینهٔ بازرسی از واحدهای صنفی در دستور کار است و درزمینه بازدیدهایی که انجام می‌شود حدود 700 مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان صمت استان انجام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید است.

پروان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیک ماه محرم هستیم مراجعات مردم به سمت صنوف کمتر و به مساجد و هیئت‌های مذهبی بیشتر می‌شود و هفته آینده شاهد ازدحام واحدهای صنفی نخواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار