مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «تبسم ملکوت» از این رسانه به مناسبت ایام نزول سوره هل اتی و آیه تطهیر و روز خانواده خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۴ 13 August 2020

به گزارش تابناک قم، سیداحمد محمودی، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت ایام نزول سوره هل اتی و آیه تطهیر و روز خانواده اظهار کرد: برنامه تبسم ملکوت به این مناسبت تولید شده که روزهای 24 و 25 مرداد ماه (24 و 25 ذی الحجه) از ساعت 9:30 تا 11 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در روز جمعه که با روز نزول آیات مباهله و تطهیر و آیه ولایت مصادف است، به محورهای موضوعی بیان شأن نزول آیات مباهله و تطهیر و ولایت و پیام‌ها و درس‌های آیه مباهله(ضرورت گفت‌وگو و مناظره با افراد مردد و ضعیف الایمان، عدم اجبار و اکراه در دین و جلوه‌های رحمانیت اسلام در آیه) می‌پردازد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف پیام‌های آیات در معرفی اهل بیت علیهم السلام و پیام‌های اخلاقی آیه ولایت(انفاق و ایثار راه میان بر رسیدن به تقرب الی الله) را از دیگر محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد.

وی با اشاره به محورهای موضوعی برنامه تبسم ملکوت در روز شنبه 25 مرداد ماه مصادف با روز نزول سوره هل اتی گفت: بیان شأن نزول سوره دهر، سوره دهر(انسان) مدال بزرگ افتخار( فلسفه خلقت کائنات انی اعلم ما لا تعلمون) و بخشش با وجود نیاز و بخشش از آنچه دوست میداری (علی حبه) و اوج مکارم اخلاق از جمله محورهای موضوعی در این روز است.

محمودی اخلاص در عمل(انما نطعمکم لوجه الله) و آثار فردی بخشش کریمانه(عزت دنیا ورضوان آخرت) را از دیگر محورهای موضوعی این برنامه برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: محمد جواد محمدی به عنوان گوینده و حجج اسلام مهدی رستم نژاد و محمد سعیدی آریا به عنوان کارشناسان این برنامه هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار