استاندار قم:
استاندار قم گفت: واحدهای تولیدی را به حرکت به سمت تبدیل شدن به شرکت‌های دانش بنیان تشویق می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵ 12 August 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست ظهر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و هم‌چنین و در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی را به سمت تبدیل شدن به شرکت‌های دانش بنیان تشویق می‌کنیم گفت: چرا که رویکرد اقتصادی کنونی دنیا دانش بنیان است و در این زمینه هم از سوی معاونت فناوری رئیس جمهور تسهیلات و مشوق‌های خوبی داده خواهد شد.

احیای ۴۵ واحد تولیدی راکد

استاندار قم در ادامه با اشاره به اینکه در زمینه احیای واحدهای تولیدی راکد روند رو به جلویی داریم و جز استان‌های موفق هستیم، گفت: بر اساس ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی کشور، استان قم پیشتاز و جلوتر از هدف گذاری‌های صورت گرفته در حال احیای واحدهای تولیدی راکد است.

وی با اشاره به احیای ۴۵ واحد تولیدی راکد در قم گفت: ما به دنبال شناسایی گروهی از واحدهای تولیدی راکد هستیم که قابلیت تولید دانش بنیان را داشته باشند و ما به آنها کمک کنیم به این سمت حرکت کنند.

سرمست با اشاره به برخی مشکلات واحدهای تولیدی که امروز از آنها بازدید کرده است، گفت: این واحدهای تولیدی در زمینه تأمین نقدینگی، بازاریابی و فروش و هم چنین مسائل نیروی کار و بیمه و مالیات مشکلاتی دارند که دستگاه‌های مرتبط طی این بازدید پیگیری و بررسی خواهند کرد.

گفتنی است استاندار قم پیش از گفتگو با خبرنگاران از تعدادی از واحدهای تولیدی بازدید و در جریان وضعیت تولید و مشکلات آنها قرار گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار