دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: با استفاده از ابزار رسانه می توان اندیشه های ناب دینی را به جهانی که تشنه معرفت الهی است را تبلیغ کرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 10 August 2020

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید‌هاشم حسینی بوشهری ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه به ویژه عید سعد غدیر خم و میلاد امام موسی کاظم (ع) در آیین افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو، اظهار کرد: تلاش‌هایی که برای ارتقاء رسانه حوزه‌های علمیه در طول سال‌های متمادی صورت گرفته شایسته تقدیر است.

وی با تبیین اهمیت افتتاح و رونمایی این سایت به زبان اردو، بیان کرد: افتتاح این بخش از خبرگزاری حوزه در راستای رسالت حوزوی ما صورت می‌گیرد و رسالت حوزوی نیز در راستای رسالت نبوی و اهل بیتی محقق می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید براینکه حوزه‌های علمیه می‌توانند نقش انبیاء الهی و نقش غدیر و وقایع غدیر را برای مردم تبیین کنند، تصریح کرد: دشمن برای تخریب اندیشه‌های دینی همواره در حال توطئه است و حوزه‌های علمیه باید با حقیقتی استوار نقشه‌های آنان را خنثی کنند.

وی با تاکید براینکه حوزه‌های علمیه باید رسالت بزرگ انتقال پیام اثباتی که برعهده دارند را به صورت شایسته و با استفاده از ابزار رسانه انجام دهند، گفت: رسانه حوزه باید با قدرت بتواند اهداف و توطئه‌های دشمنان را که برای نسل جوان برنامه‌ریزی کرده است، خنثی کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با عنوان اینکه حوزه‌های علمیه باید هویت و جایگاه خود را به دنیای امروز که تشنه دین و معرفت الهی است، معرفی کند، بیان کرد: چشم و گوش دوستان و دشمنان اسلام به دنبال انتشار پیامی از پایگاه خبری حوزه در جهان است و در این راستا هرچه پیام ما رساتر و گویاتر باشد قطعا تاثیرات مطلوب تری خواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه خبرگزاری حوزه موجب شد که حوزه‌های علمیه از حالت انزوا خارج شوند، تصریح کرد: افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو می‌تواند بر قدرت نفوذ پیام‌های حوزه در جهان بیافزاید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رسانه‌ها امروز تعیین کننده سیاست و فرهنگ ما به شمار می‌رود، گفت: بسیاری از کشورهای دنیا به جای رفتن به دنبال جنگ افزارهای سنگین و سخت از طریق رسانه‌ها جوامع را به استثمار می‌کشانند.

وی تاکید کرد: رسانه باید حق محور و عدالت خواه باشد و در کنار این ویژگی‌ها در سرعت انتقال پیام نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار