مدیر حوزه های علمیه کشور درپیام تبریکی به مناسبت روز خبرنگار گفت: دست بوس نیکوکارانی باشیم که سنت نیکوکاری را در همه جهان با اطلاع رسانی حقیقت و نیکی نشر می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱ 07 August 2020

به گزارش تابناک قم، آیت الله علیرضا اعرافی در این پیام آورده است: دانش و اطلاعات، بزرگ ترین سرمایه بشریت است تا جایی که در عرصه سیاست و بین الملل به عنوان مهم ترین ابزار قدرت نیز شناخته و به کار گرفته می شود. امروز دسترسی به اطلاعات و دانش موثق در رسانه های همگانی و فضاهای مجازی، به سبب منابع غیر معتبر و ناموثق، به سختی امکان پذیر است.

پیام ادامه یافته است: اطلاعات و اخبار به عنوان مهم ترین ابزار سیاسی از سوی همگان به کار گرفته می شود و در یک تهاجم فرهنگی علیه اصول اخلاقی – انسانی، مهم ترین بلکه اصلی ترین ابزار به شمار می آید، در شرایط امروز دنیا، وجود رسانه های معتبر با «اصحابی فهیم» که گفتمان «عدالت، معنویت و صلح» را تبلیغ می کنند و بر اساس چارچوب های اخلاق الهی – انسانی حرکت می نمایند، شاید بسیار اندک باشد؛ ولی انسان های حقیقت جو در سرتاسر عالم هماره به این تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی «اخلاق محور» احترام گذاشته و برای سلامت این مجاهدان «جهاد کبیر علمی» و اطلاع رسانی و تبلیغ، از جان دل به پیشگاه خدا دعا می کنند و موفقیت و بهروزی آنان را از خدای منان مسالت می دارند.

دربخش دیگری ازاین پیام آمده‌است:‌ بی گمان درجنگ نرم نابرابر امروز که رسانه‌های قدرتمند در اختیار شیاطین استکباری است، حضور اصحاب رسانه‌های حقیقت گرا با گفتمان اخلاقی – انسانی می‌تواند عرصه را بر دشمنان انسانیت تنگ سازد و آنان را در تحقق اهداف شیطانی ناکام گذارد.

پیام حاکی است: البته بسیاری از اصحاب رسانه‌های حقیقت گرا ، در طول تاریخ بشریت هماره از همه جهات مورد هجوم قرار گرفته و آسیب‌های مادی و معنوی و نیز جسمی و روانی را تحمل کردند، ولی با همه کمبودها و تهدیدها، هرگز دست از مبارزه حق طلبانه برنداشته و نیش دشمن در جان و تن خویش را پذیرا شده و حتی در این راه مقدس، جان پاک خویش را در پای درخت عدالت و حقیقت ریختند تا میوه شیرین علم و دانش و اطلاعات راستین به دست حقیقت جویان جهان برسد و از آبشخور آن رسانه ها، حقیقت متعالی را نوش جان سازند.

در پایان پیام آمده‌است: بر ما فرض است تا به حکم سنت الهی «هل جزاء الاحسان الا الاحسان» دست بوس نیکوکارانی باشیم که سنت نیکوکاری را در همه جهان با اطلاع رسانی حقیقت و نیکی نشر می دهند و فتنه های کور و ظلمانی شیاطین انسی و جنی را به ناکامی می کشانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار