قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخلاف برخی ارگان‌های تبلیغی که به اعزام مبلغ می‌پردازند، مبلغ اصلی مردم هستند.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 04 August 2020

به گزارش تابناک قم، نصرت الله لطفی درباره اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برخلاف برخی ارگان‌های تبلیغی که برای تبلیغ به اعزام مبلغ می‌پردازند، در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ اصلی مردم هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش اصلی را در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر عهده مردم دانست و افزود: ظهور و بروز این شورا که ارکان آن مردم هستند، در مراسم مختلف در قامت انقلاب اسلامی بوده است که هماهنگی و بسترسازی برای تحقق تبلیغات مردمی وظیفه اصلی این شوراست.

وی سیاست گذاری، برنامه‌ریزی، مدیریت و برگزاری مراسم مهم را از وظایف این شورا عنوان کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای از وزارتخانه‌ها و نهادهاست و نزدیک به ۲۵ وزارتخانه و نهاد انقلابی و ارگان و ۳۰۰ هزار نفر نیروی انسانی تشکیل دهنده این شورا هستند که هماهنگی میان این نهادها از جمله وظایف این شوراست،

لطفی درباره مبنای سیاست گذاری ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا در سال ۵۹ بر پایه این شعار که انقلاب اسلامی مردمی است و مناسبت‌ها نیز انعکاس مردمی بودن نظام باشد، شکل گرفته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تجلی مردمی بودن انقلاب اسلامی را حضور حداکثری مردم در همه صحنه‌ها دانست و اظهار داشت: یکی از مبانی سیاست گذاری این شورا چنین است که آنهایی که به اصول و مبانی انقلاب اسلامی اعتقاد دارند در مراسم باید دیده شوند.

وی با تاکید بر اینکه قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و مردم هم در انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته‌اند گفت: نهادی که ابتدا مرکزیت آن در قم دیده شد نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.

نصرت الله لطفی با اشاره به اینکه روز هشت دی ماه سال ۸۸ در تهران جلسه‌ای برای تجمع مردم انقلابی در ۹ دی در ورزشگاه سرپوشیده تهران در نظر گرفته شد گفت: پیام مراجع و دیدگاه‌هایی که مطرح کردند، تأثیر بسیاری در قیام باشکوه ۹ دی ماه سال ۸۸ داشت که تجلی آن از قم بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت‌های این شورا در زمینه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: برای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این نهاد خود را مخاطب اصلی می‌داند و هر کسی در ایران اسلامی دل در گرو انقلاب و عزت و سربلندی ایران و ایرانی دارد نسبت به این بیانیه باید احساس مسئولیت کند.

وی با اشاره به اینکه سازوکار شورا بر اساس بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی متحول شده است، گفت: حاصل کار چندین ماهه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله نظرسنجی، آسیب شناسی و غیره راهکاری تحت عنوان نقشه راه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبتنی بر گام دوم انقلاب شد که به سراسر کشور ابلاغ شده است.

لطفی افزود: این نقشه راه شامل تشکیلات استانی و شهرستانی است که باید بر مبنای گام دوم فعالیت کنند و همچنین در این سند توجه به جوان گرایی، استفاده از ظرفیت و بستر مناسبت‌ها با هدف مطالبه گری از زبان مردم نسبت به مسئولین مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار