مدیرکل تبلیغات اسلامی قم خطاب به جوانان جهاد دانشگاهی بیان کرد: به خاطر داشته باشید که جهاد دانشگاهی در بی‌مهری‌ها بزرگ شده است اما توانسته با اتکا به نیروی خود به بزرگترین اهداف علمی برسد.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 04 August 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی در خصوص عملکرد جهاد دانشگاهی در سال های اخیر عنوان کرد: جهاد دانشگاهی تبلور یک حرکت رو به جلو در گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به میزان تاثیر اقدامات جهاد دانشگاهی در استان قم، با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: قیام جوانان جهاد

دانشگاهی برای ساخت ایران در مسیر دستیابی به تمدن اسلامی اقدامی حائز اهمیت است و جای تقدیر دارد.
عزت زمانی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بستر مناسبی برای شکوفایی استعداد جوانان انقلابی است، بیان کرد: مهمترین اقدام جهاد دانشگاهی ایستادن بر مرزهای علمی کشور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ظرفیت علمی جهاد دانشگاهی گفت: به جهادگران این عرصه توصیه می‌کنم که با خودباوری پرچم‌دار گام سوم انقلاب باشند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات برجسته جهاد دانشگاهی در حوزه علم و تکنولوژی بیان کرد: جهاد دانشگاهی باید در حوزه علوم انسانی و کارشناسی مسائل مهم کشور حرکت رو به جلویی را آغاز کند.

وی در خصوص تحقق اهداف گام دوم انقلاب به دست جهادگران اظهار کرد: جهاد در این راستا ضمن ایجاد پیوند حوزه و دانشگاه باید از اندیشمندان دینی که معتقد به عظمت علوم انسانی هستند استفاده شود.

عزت زمانی با اشاره به راهکارهای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: در حال حاضر که در سطح کشور کارشناسی درستی از این مفهوم وجود ندارد جهاد با استفاده از ظرفیت های خود می تواند به این مهم دست یابد.

وی در انتها خطاب به جوانان جهاد دانشگاهی بیان کرد: به خاطر داشته باشید که جهاد دانشگاهی در بی‌مهری‌ها بزرگ شده است اما توانسته با اتکا به نیروی خود به بزرگترین اهداف علمی برسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار