مدیر مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر از راه‌اندازی مرکز آفرینش‎های فرهنگی هنری فاطمی به همت این مؤسسه و به‌منظور انجام فعالیت‌های تخصصی در عرصه تولید و عرضه محصولات فرهنگی هنری با هدف نشر معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) خبرداد.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 03 August 2020

به گزارش تابناک قم، ابراهیم اسلام‌پناه اظهار کرد: موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه با همکاری معاونت فرهنگی آستان مقدس و به منظور دستیابی به اهداف کلان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی اقتصادی، اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ای با عنوان «مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی» کرده است.

وی افزود: مسئولیت این مرکز به عهده حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، که پیش از این افتخار خدمت به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس را در کارنامه خود داشته، گذارده شد تا با استفاده از تجارب، توان تخصصی و تعامل اثربخش با سایر نهادهای فعال در این عرصه، بتواند خدمات و فعالیت‌های حوزه اقتصاد فرهنگی را با محوریت تولید و انتشار مکتوبات، محصولات و مصنوعات فرهنگی توسعه بخشد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه ادامه داد: بر اساس سند راهبردی تدوین شده، هدف اصلی راه‌اندازی این مجموعه، برداشتن گام مؤثر در نشر معارف قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام است که به عنوان یکی از وظایف محوری آستان مقدس، در اولویت قرار دارد.

وی افزود: همچنین در ساختار سازمانی مصوب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی، دارای سه مجموعه‌‎ی تخصصی با عناوین «واحد آفرینش‌های ادبی»، «واحد آفرینش‌های هنری» و «واحد آفرینش‌های رسانه‌ای» در زیرمحموعه بوده و مأموریت دارد تا با بهره‌گیری از زبان فرهنگ، هنر و ادبیات، معارف دین مبین اسلام را با تولید و عرضه محصولات فرهنگی هنری، برای عموم مردم تبیین و ترویج کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار