مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها گفت: ۲ هزار۵۰۰ بسته معیشتی و همچنین لوازم‌التحریر به مناسبت دهه ولایت و امامت میان محرومین کشور توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱ 02 August 2020

به گزارش تابناک قم، محمد خامه‌یار، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک به اقشار نیازمند جامعه توزیع بسته‌های معیشتی مورد تأکید است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها افزود: بر‌اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 2 هزار500 بسته معیشتی و همچنین لوازم‌التحریر به مناسبت دهه ولایت و امامت میان محرومین کشور توزیع می‌شود.

مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها بیان کرد: شب عید غدیر در نورآباد لرستان برای سیل‌زدگان برنامه برگزار می‌کنیم و 400 دانش‌آموز را تحت پوشش اقلام لوازم‌التحریر قرار می‌دهیم.

خامه یار کمک به مستمندان جامعه را مورد تأکید قرارداد و عنوان کرد: چند روز گذشته در شهرستان زابل بسته‌های معیشتی توزیع کردیم و این اقدام در شهرهای محروم تداوم دارد.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده و تجهیزات پزشکی امانت می‌دهد، برخی از مراکز درمانی نیازمند تجهیزات پزشکی هستند که به دنبال خرید این تجهیزات هستیم، در موضوع ساخت مسکن محرومین فعالیت‌های خوبی به همت خیران و مردم انجام‌شده است.

مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها تصریح کرد: به کمک مردم و خیران استان موضوع کمک‌رسانی به مستضعفین جامعه را انجام می‌دهیم، برای کمک به محرومین گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و همه افرادی که در این نهاد مردمی مشغول فعالیت هستند خود را تابع امر ولی‌فقیه می‌دانند.

خامه یار اقدامات درمانی جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها را موردتوجه قرارداد و افزود: معاینه و طبابت افراد مستضعف مدنظر است که در یک نمونه 40 میلیون تومان برای یکی از بیماران هزینه شد.

وی بیان کرد: کار دوخت ماسک را ادامه می‌دهیم و برای ماه محرم 15 هزار ماسک میان هیئت‌های مذهبی استان توزیع می‌شود و با خرید یک دستگاه جدید کار تولید ماسک را ادامه می‌دهیم.

مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها خاطرنشان کرد: در مرحله نخست کمک مؤمنانه جز نخستین گروهی بودیم که فعالیت خود را آغاز کردیم، برای خرید و تهیه بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر 360 میلیون تومان هزینه شده است که در ادامه 700 میلیون تومان دیگر برای خرید این بسته‌ها هزینه می‌کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار