استاندار قم گفت: با توجه به نزدیک شدن به عزاداری ماه محرم باید متولیان در زمینه رعایت اصول بهداشتی متعهد باشند.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 01 August 2020

 

به گزارش تابناک، بهرام سرمست ظهر شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون شیب افزایش شمار بیماران کرونایی ۱۰ استان شیب کند شده است و استان‌هایی هم هستند که هم‌چنان در وضعیت قرمز قرار دارند گفت: در کنار برگزاری مراسم ماه محرم و عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) تامین سلامت و جان مردم مهم است و باید متولیان در زمینه رعایت اصول بهداشتی و تأمین سلامت مردم تعهد داشته باشند.

استاندار قم افزود: برای مدیریت مراسم ماه محرم کارگروه و کمیته امنیتی و انتظامی تشکیل و وزارت کشور هم نظارت جدی دارد. جان و سلامت مردم برای ستاد مقابله با کرونا اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت اصول بهداشتی گفت: باید در بحث مدیریت کرونا و رعایت اصول بهداشتی به نحوی عمل کنیم که سرآمد و الگوی مدیریت کرونا در دنیا باشد.

سرمست ضمن تشکر و تقدیر از امامان جماعت و به ویژه تولیت حرم حضرت معصومه (س) در روز عرفه و عید قربان و هم‌چنین مشارکت خوب مردم قم بیان کرد: وضعیت استان قم نارنجی است ما از وضعیت زرد به نارنجی ورود کردیم باید تلاش کنیم به وضعیت قرمز نرسیم.

کلاس‌های درسی غیرحضوری در قم

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه برگزاری کلاس‌های درسی هم زمان با آغاز فعالیت مدارس گفت: در استان‌ها و شهرهایی که وضعیت سفید دارند کلاس‌های درس حضوری و کادر اداری و مربیان باید در مدارس حضور داشته باشند اما در مدارسی که در وضعیت متوسط و یا قرمز هستند بر کلاس‌های غیرحضوری تاکید شده است.

سرمست افزود: با توجه به شرایط فعلی و در صورتی که استمرار این شرایط و عدم بهبود وضعیت، باید کلاس‌های درس در مدارس استان قم بصورت غیرحضوری برگزار شود

وی درباره حضور دانشجویان در کلاس درس گفت: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بر حضور دانشجویان در محل سکونت خود به عنوان مهمان تاکید شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار