کشتی‌گیران مطرح استان قم در آستانه شروع فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با سه تیم لیگ برتری قرارداد بستند.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 01 August 2020

به گزارش تابناک قم، پس از تصمیم‌گیری فدراسیون کشتی برای استارت فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، این روزها بازار نقل و انتقالات در بین تیم‌های حاضر در این لیگ داغ است و چهره‌های شاخص این رشته مشغول انتخاب تیم‌ مورد نظر خود هستند.

جمعی از چهره‌های شاخص و مطرح کشتی فرنگی استان قم نیز که همگی سابقه پوشیدن دوبنده تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ایران در مسابقات بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی کشتی را دارند نیز تیم‌های خود را انتخاب کرده و بر خلاف انتظار به جای عضویت در ترکیب تیم شهدای مدافع حرم قم، با سه تیم لیگ برتری قرارداد منعقد کردند.

علیرضا نجاتی فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی و هادی علیزاده پورنیا در وزن 82 کیلوگرم کشتی‌گیران قمی حاضر در لیگ برتر هستند که سر از تیم‌های بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و صبا نور کردستان درآوردند.

تیم بازار بزرگ ایران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور پس از ثبت قرارداد اعضای تیم کشتی آزاد خود، قرارداد کشتی‌گیران و مربیان تیم کشتی فرنگی را در حالی ثبت کرد که علیرضا نجاتی فرنگی‌کار جوان و آینده‌دار قم نیز به عضویت این تیم درآمد، کشتی‌گیری که مرداد ماه سال 1398 عضو تیم ملی ایران در مسابقات 2019 قهرمانی جهان بود و نشان برنز دنیا را به ارمغان آورد و صاحب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو نیز شد.

مهدی ابراهیمی دیگر چهره سرشناس کشتی فرنگی قم نیز برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با تیم صبا نور کردستان قرارداد بست، کشتی‌گیری که در سال 1398 موفق به کسب مدال طلای پیکارهای قهرمانی امیدهای آسیا و همچنین نشان طلای مسابقات 2020 بزرگسالان قاره کهن شد.

هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر شاخص و با تجربه استان قم نیز برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم دانشگاه آزاد قرارداد امضا کرد، در حالی که محمدجواد رضایی دیگر فرنگی‌کار مدال‌آور و ملی‌پوش قم با عقد قراردادی هم تیمی علیزاده‌پورنیا در تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار