معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت 70 درصدی مجتمع آبرسانی قاهان خبر داد و گفت: این پروژه در هفته دولت امسال به صورت کامل وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 01 August 2020

به گزارش تابناک قم، جاسب زنگنه اینالو با اشاره به یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار کرد: یکپارچه‌سازی موجب هم افزایی در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب استان به ویژه تسریع در تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی شد.

وی تکمیل مجتمع آبرسانی قاهان را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد و پیشرفت 70 درصدی این پروژه مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به فرسوده بودن مخزن فعلی و به منظور بهبود فشار آب در بالادست مجتمع آبرسانی قاهان در اولویت بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به احداث یک مخزن هزار مترمکعبی و 500 متر لوله‌گذاری برای تکمیل این پروژه خاطرنشان کرد: این مجتمع آبرسانی در مجموع با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی اولویت دار به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی قاهان در هفته دولت خبر داد و یادآور شد: بهره‌برداری از این پروژه موجب بهبودی وضعیت تامین آب در روستای قاهان شده و آب با فشار مناسب به تمام مناطق روستا خواهد رسید.

وی شرکت‌های هفت گردوت پارس و مهد گستر قم را پیمانکار و مهندسین مشاور طرح افرا را مشاور این پروژه اعلام کرد و حصارکشی به طول 100 متر، محوطه‌سازی به حجم 600 مترمربع، ساخت اتاقک شیرآلات، ایجاد جاده دسترسی به طول 600 متر و ساخت 2 باب حوضچه شیرآلات را از دیگر جزییات این پروژه برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار