معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی را باید موظف به زدن ماسک کرد گفت: در زمینه تأمین ماسک در استان کمبود نداریم اما در بخش توزیع با مشکل روبه رو هستیم.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 01 August 2020

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور با بیان خاص بودن شرایط استان قم نسبت به سایر استان‌ها اظهار داشت: این استان ظرفیت‌های عظیمی دارد که از همه آن‌ها استفاده نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر پیگیری مصوبات شورای اطلاع‌رسانی افزود: باید برای دستگاه‌های استان تکلیف ایجاد و در برنامه‌ریزی‌ها باید از کلماتی چون همکاری و تعامل امتناع کرد و دستگاه‌ها باید مکلف و ملزم به ارائه گزارش اقدامات خود باشند.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی را باید موظف به زدن ماسک کرد، تصریح کرد: انجام این کار باید از سوی اتاق اصناف و کمیسیون نظارتی سازمان صمت با جدیت دنبال شود.

سلیمان پور با بیان اینکه در حوزه توزیع ماسک در سطح استان افکار عمومی به‌ شدت گله‌مند هستند، تأکید کرد: در زمینه تأمین ماسک در استان کمبود نداریم اما در بخش توزیع با مشکل روبه رو هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه با اشاره به پیش رو بودن روز خبرنگار گفت: مجاهدت و تلاش‌های خبرنگاران در عرصه خبررسانی به‌عنوان دیده بانان جامعه و منعکس‌کنندگان مطالبات مردم به مسئولان را تبریک عرض می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران سهم به سزایی در دستاوردها و توفیقات چهار دهه انقلاب اسلامی دارند که این دستاوردها را نمی‌توان نادیده گرفت.

سیلمان پور در ادامه به مسئله قم هراسی که در ماه‌های نخست شیوع کرونا مطرح شد اشاره و تأکید کرد: با مدیریت و پیگیری از طریق مبادی ذی‌صلاح با این موارد برخورد شد، همچنین باید در حوزه فرهنگی مراقب باشیم که قلم و زبانمان به این مسئله دام نزند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم مطرح کرد: باید سازمان صمت به واحدهای صنفی در استفاده از ماسک تذکراتی جدی دهد چرا که زدن ماسک از سوی این واحدها در سلامت جامعه بسیار مؤثر خواهد بود.

وی سپس با اشاره به نحوه برگزاری مراسمات ماه‌های محرم و صفر اظهار کرد: در ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تأکید بر نهادهای فرهنگی و مذهبی شد که مراسمات ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باشد.

سلیمان پور با تأکید بر توجیه هیئات مذهبی در رعایت این پروتکل‌ها گفت: باید هم عزاداری و هم عشق و ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشد اما در عین حال باید از سوءاستفاده دشمنان در این ایام جلوگیری به عمل‌ آوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه در ایام شیوع بیماری کرونا را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در مناسبت‌های پیش رو مرحله دوم این طرح انجام خواهد شد.

وی سپس با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت و با تأکید بر تبیین و تشریح دستاوردها و مدیریت کشور در شرایط سخت و بحرانی برای آحاد جامعه اظهار داشت: دولت یک رکن، بلکه وسیع‌ترین رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید دستاوردهای این رکن رکین انقلاب برای مردم تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان بر لزوم داشتن بصیرت در مقابله با دشمنان خاطرنشان کرد: برای تقویت نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری باید همه پای‌کار بیایند و دستاوردهای نظام اسلامی را به منصه ظهور برسانند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار