معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به کمبود سرانه‌های ورزشی استان گفت: این مشکل مختص استان قم نبوده و مربوط به سراسر کشور است.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۰ 31 July 2020

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن جلسات کرامت استانداری قم، با اشاره به کمبود سرانه‌های ورزشی استان گفت: این مشکل مختص استان قم نبوده و مربوط به سراسر کشور است.

وی با اذعان به اینکه جبران این کمبود و کاستی در کوتاه‌ مدت امکان پذیر نیست تصریح کرد: ایجاد فضاهای ورزشی استاندارد چندین سال طول می‌کشد تا به سرانجام برسد و به این خاطر باید تلاش کرد طی سال های آینده این مشکل رفع شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه ایجاد اماکن ورزشی سودآور نیست و جاذبه برای سرمایه‌گذاری ندارد خاطرنشان کرد: بالا بردن سهم اعتبارت ملی استان در حوزه ورزش یکی از اقداماتی است که می‌توان در راستای بهبود سرانه ورزشی استان انجام داد.

وی تراکم جمعیت، وضعیت ورزشی استان، محرومیت انباشته‌ شده و تک شهرستانی بودن را از جمله عوامل کمبود سرانه ورزشی استان عنوان و اظهار کرد: در واقع این مسئله یک مشکل ساختاری است که بخشی از مطالبات جوانان را تشکیل می‌دهد که باید مورد توجه قرار گیرد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس هم در این جلسه بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی در بهبود سرانه ورزشی استان استفاده شود، تسهیل شرایط استفاده از این ظرفیت را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: بخش جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان قم مورد غفلت واقع شده و باید این اداره کل صدور مجوزها را تسهیل کرده و انجام کارها در این بخش آسان‌تر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار