معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در جلسات ستاد مدیریت بحران و ستاد مبارزه با کرونا استان تصمیم آغاز عملیات عمرانی از اوایل اردیبهشت‌ماه اتخاذ شد و بعد از آن این پروژه‌ها بدون وقفه در حال کار هستند.
کد خبر: ۸۸۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 30 July 2020

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی اتمام دو پروژه بزرگ درمانی را در دوران اوج بیماری کرونا در استان قم موفقیتی قابل‌توجه خواند و اظهار داشت: یکی از مشکلات در دوران کرونا مسائل پیرامون شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی در منطقه آذر بود که فاضلاب بیمارستان با چاه‌های جذبی دفع شده و در ایام کرونا که بیمارستان با ظرفیت کامل وارد چرخه شد با مصرف بالای آب مشکلات جدی برای آن ایجاد کرد.

وی از دستور استاندار برای اختصاص چهار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی خبر داد و تصریح کرد: دو کیلومتر شبکه فاضلاب در خیابان آذر، خیابان شهید روحانی و خیابان 15 خرداد تا میدان شهید صادقی طراحی شد تا به شبکه فاضلاب وصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم پیش‌بینی پیمانکاران برای اتمام پروژه را بیش از سه ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط و شیوع بیماری این پروژه در یک ماه تکمیل و به بهره‌برداری رسید و یکی دیگر از تهدیدهای استان به فرصت تبدیل‌شده و یکی از نگرانی‌های دانشگاه علوم پزشکی برطرف شد.

وی تعطیلی سایر پروژه عمرانی شهر قم را از زمان اسفندماه 98 تا اوایل اردیبهشت 99 موردبررسی قرارداد و یادآور شد: در جلسات ستاد مدیریت بحران و ستاد مبارزه با کرونا استان تصمیم آغاز عملیات عمرانی از اوایل اردیبهشت‌ماه اتخاذ شد و بعد از آن این پروژه‌ها بدون وقفه در حال کار هستند.

بهشتی از افتتاح بسیاری از پروژه‌ها تا هفته دولت خبر داد و تأکید کرد: بسیاری از پروژه‌ها در شهریورماه و هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و مانند همه‌سال‌های گذشته افتتاح پروژه‌ها را در راستای خدمتگزاری به شهروندان خواهیم داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار