استاندار قم در بخشنامه‌ای خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌ها به بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل ویژه از زحمات خبرنگاران در مبارزه با کرونا تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 30 July 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در این بخشنامه با اشاره به عدم برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت روز خبرنگار در استان به دلیل شیوع کرونا و به‌منظور قدردانی از تلاش خبرنگاران به‌ویژه در مقابله با کرونا، مسئولان دستگاه‌های اجرایی را مکلف به سرکشی از رسانه‌ها کرد.

در این بخشنامه آمده است: با عنایت به اهمیت«روز خبرنگار» به‌عنوان فرصتی مغتنم در جهت تکریم و قدردانی شایسته از اصحاب فهیم رسانه و تلاش گران دلسوز عرصه خبر، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی و با توجه به عدم امکان برگزاری مراسم متمرکز مشابه سنوات قبل به دلیل شیوع کرونا، مقتضی است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام جدی به موضوع قدردانی ویژه از زحمات خبرنگاران در عرصه مبارزه با کرونا داشته باشند.

بخشنامه ادامه یافته است: مدیران با هماهنگی و همکاری ادارات کل روابط عمومی استانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه سرکشی و بازدید از صداوسیما، دفاتر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال استان به‌منظور ارائه گزارش عملکرد کاری، استماع دغدغه‌ها و مطالبات صنفی فعالان رسانه‌ای و تجلیل از خبرنگاران شاغل در این رسانه‌ها را در دستور کار خود قرار داده و گزارش مکتوب برنامه‌های اجراشده را به مراجع یادشده منعکس نمایند.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۱۳۷۷ در شهر مزار شریف افغانستان به همراه تعدادی از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران به دست گروه طالبان، به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

 

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار