مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از مصوبه جلسه ستاد بحران استان قم برای عدم برپایی جایگاه های عرضه و ذبح دام در سطح شهر و ذبح دام تنها در دو کشتارگاه قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۶ 30 July 2020

به گزارش تابناک قم، سید محسن میرهادی با اشاره به تصمیم قبلی مبنی بر برپایی ۱۰ جایگاه عرضه و چهار جایگاه ذبح دام به جز کشتارگاه شهر قم در عید قربان اظهار داشت: این تصمیم بر اساس نیاز شهر و با مصوبه ستاد بحران استان قم صورت گرفته بود.

وی افزود: در جلسه روز چهارشنبه مصوب شده که کشتارگاه صنعتی قم و کشتارگاه پرتو از ۶ صبح تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد در این زمینه خدمات ارائه دهند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه سال گذشته نزدیک ۶۰۰ ذبح در چهار ایستگاه شهرداری و سه هزار ذبح در کشتارگاه انجام شده بود ادامه داد: تصمیم قبلی بر این مبنا بود که تجمع صورت نگیرد اما نامه‌ای از سازمان دامپزشکی کشور آمده بود که استقرار جایگاه‌های ذبح و عرضه دام در سطح شهر را منتفی کرد.

وی با ابراز نگرانی از تجمع مردم در کشتارگاه قم با توجه به دور بودن مسافت کشتارگاه پرتو گفت: باید در ایام عید سعید قربان مراقب باشیم که مردم در نبود جایگاه‌های عرضه به صورت غیر مجاز عرضه و ذبح دام را در خانه‌ها و محلات شهر انجام ندهند.

میرهادی اظهار کرد: شهرداری قم بنرهایی برای اطلاع‌رسانی به مردم تهیه کرده که در جایگاه‌های اطلاع‌رسانی شده قبلی نصب خواهد شد. در این بنرها از مردم می‌خواهیم که به کشتارگاه شهر برای خرید و ذبح دام مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار