بانک مرکزی شورای فقهی دارد و هر آنچه این شورا تصمیم بگیرد را هم ما(دولت) اعتقاد داریم. دولت همچنین ۲۰ هزار میلیارد تومان به بانک های مختلف با سود۱۳ درصد برسا پرداخت وام ودیعه مسکن تخصیص داد که مستأجران در حال ارسال پیامک بوده و این وام بپرداخت می شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۳ 30 July 2020

به گزارش تابناک قم، رییس دفتر رییس جمهور گفت: ما(دولت) به هر آنچه شورای فقهی بانک مرکزی درباره وام ودیعه مسکن تصمیم بگیرد، اعتقاد داریم.

محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره اقدامات انجام شده برای کنترل بازار اجاره مسکن و کمک به مستأجران اظهار کرد: وزارت راه پیشنهادی را به ستاد مقابله با کرونا ارائه کرد که اجرا برای تهران حداکثر تا ۲۵ درصد،در کلانشهرها حداکثر تا ۲۰و سایر شهرها حداکثر تا ۱۵درصد افزایش یابد که این پیشنهاد تصویب و ابلاغ شد و وموجب ایجاد آرامش در بازار اجاره مسکن گردید.

وی ادامه داد: دولت همچنین ۲۰ هزار میلیارد تومان به بانک های مختلف با سود۱۳ درصد برسا پرداخت وام ودیعه مسکن تخصیص داد که مستأجران در حال ارسال پیامک بوده و این وام بپرداخت می شود.

وی درباره مسایل مطرح شده درباره اشکال فقهی به این وام تصریح کرد: بانک مرکزی شورای فقهی دارد و هر آنچه این شورا تصمیم بگیرد را هم ما(دولت) اعتقاد داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار