نخستین خط تولید تخصصی قرص جوشان کشور صبح امروز با حضور استاندار قم و مسئولان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 28 July 2020

به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاح نخستین خط تولید تخصصی قرص جوشان کشور صبح امروز با حضور استاندار قم و مسئولان استانی در شهرک شکوهیه برگزار شد.

بهرام سرمست در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نخستین خط تولیدی تخصصی قرص‌های جوشان در ایران افتتاح شد و فعالیت دو مجموعه تولید در قم مورد ارزیابی قرار گرفت.

استاندار قم افزود: خط تولیدی تخصصی قرص‌های جوشان ویتامین ث و دیگر قرص‌ها، یک واحد تولیدی سلامت‌محور در تولید انواع قرص جوشان و به‌صورت تخصصی در ایران است که در این ایام کرونایی، با تولید محصولات موردنیاز شهروندان در ارتباط است.

وی با بیان اینکه از واحد تولیدی تجهیزات ساختمانی و تولیدکننده داربست‌های موردنیاز در این صنعت که دارای ابتکار عمل بوده‌اند و توانسته‌اند فعالیت‌های خود را گسترش دهند، بازدید به عمل آمد که با ابتکار، روش‌های خوبی را در تولید به دست آورده است، افزود: به‌طورکلی با استفاده از ابتکار عمل و استفاده صحیح از قابلیت‌های اقتصادی، توسعه دست‌یافتنی است.

سرمست خاطرنشان کرد: بازدیدی نیز از واحد شیمیایی تولیدکننده محصولات بهداشتی که شرکتی دانش‌بنیان با تخصص‌های لازم است نیز صورت گرفت، با توجه به اینکه از دریاچه نمک برخوردار هستیم وجود این کارخانه در جنب دریاچه می‌تواند فعالیت‌ها را گسترش دهد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه از نظر زمین واحدهای تولیدی مشکلاتی دارند که قرار شده پیگیری شود و زمین مناسب در اختیارشان قرار بگیرد، یادآور شد: در رابطه با تسهیلات در گردش نیز بانک‌های عامل، قول مساعد دادند که مشکل خاصی در روند اخذ وام وجود ندارد.

وی تأکید کرد: در این وضعیت اقتصادی و علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد، مسئولان و مدیران پشتیبان تولید و رفع موانع باشند.

گفتنی است پس از بازدید و افتتاح شرکت تولید قرص جوشان، هجدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور مدیران و مسئولان در جهت پیگیری مطالبات تولید برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار