در مناطق سیل زده لرستان؛
رئیس ستاد کمک‌های مردمی کریمه اهل بیت (س) گفت: کمک‌های مردم قم برای بازسازی خانه‌های سیل زده استان لرستان در فروردین سال گذشته، منجر به ساخت ۹۸ واحد مسکونی ۶۵ و ۸۵ متری شده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ 16 July 2020

به گزارش تابناک قم، محمود پارچه‌باف در جمع اصحاب رسانه که در حسینیه سفینه النجاه برگزار شد، اظهار داشت: کمک‌های مردمی برای بازسازی خانه‌های سیل‌زده استان لرستان در فروردین سال گذشته منجر به ساخت ۹۸ واحد مسکونی ۶۵ و ۸۵ متری از محل کمک‌های مردمی و با مشارکت سپاه علی بن ابیطالب (ع) و تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه (س) شده است که این واحدها آماده تحویل به مردم مناطق سیل‌زده ابراهیم آباد و دوره چگنی لرستان است.

رئیس ستاد کمک‌های مردمی کریمه اهل‌بیت (س) با اشاره به توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا میان کادر درمانی و افراد جهادگر در سطح استان افزود: ضدعفونی کردن معابر، اماکن عمومی و خودروها از دیگر اقدامات انجام‌گرفته توسط این ستاد بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات می‌توان به توزیع ۳۳۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به ارزش یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان اشاره کرد که هزینه تهیه ماسک و مواد ضدعفونی از محل کمک‌های مردم و خیرین جمع آوری شد.

وی با اشاره به بازسازی و تعمیر ۵۰۰ خانه روستایی در بخش مرکزی استان با مشارکت سپاه علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: برای خانه‌های روستاهای مسیله، قمرود، ملک آباد و قنوات مبلغ پنج میلیارد تومان پیش بینی شده است که تا پایان سال ۹۹ بازسازی آنها به پایان می‌رسد.

رئیس ستاد کمک‌های مردمی کریمه اهل بیت (س) بیان کرد: ستاد کمک‌های مردمی کریمه اهل‌بیت (س) به تامین جهیزیه برای ۵۰۰ نوعروس اقدام کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار