رئیس ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت(س) گفت: با شیوع مجدد کرونا در سطح شهر و با بهره گیری از فعالیت خیرین و مردم پنج هزار بسته مواد غذایی هر کدام به ارزش 250 هزار تومان در بین افراد نیازمند در سطح شهر توزیع می شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱ 16 July 2020

به گزارش تابناک قم، محمود پارچه باف ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در حسینیه سفینه النجاه برگزار شد، با اشاره به کمک‌های مردمی در بازسازی خانه‌های سیل زده استان لرستان در فروردین 98 اظهار داشت: ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س) 98 واحد مسکونی 65 و 85 متری را از محل کمک‌های مردمی و با مشارکت سپاه علی بن ابیطالب(ع) و تولیت آستانه حضرت معصومه(س) ساخته است.

رئیس ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت(س) افزود: این واحد ها آماده تحویل مردم مناطق سیل زده ابراهیم آباد و دوره چگنی لرستان است، مردم و خیرین می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب 0109095757006 و شماره کارت 6037997546681355 واریز کنند.

وی با اشاره‌ به فعالیت‌های ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت(س) در ایام کرونا بیان کرد: توزیع روزانه 2500 غذا بین کادر درمانی و افراد جهادگر در سطح استان، ضدعفونی کردن معابر، اماکن عمومی، خودروها، تولید و توزیع 330 هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده به ارزش یک میلیارد و 220 میلیون تومان از جمله اقدامات این ستاد بود که هزینه آن از محل کمک‌های مردم و خیرین جمع آوری شد.

مرحله دوم رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان شرقی به روایت تصاویرتوزیع 184 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان کرج + تصاویرتوزیع بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان از امامزاده محمد آغاز شد
پارچه باف عنوان کرد: با شیوع مجدد کرونا در سطح شهر و با بهره گیری از فعالیت خیرین و مردم پنج هزار بسته مواد غذایی هر کدام به ارزش 250 هزار تومان در بین افراد نیازمند در سطح شهر توزیع می شود.

رئیس ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت(س) ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته کارت هدیه 500 هزار تومانی به 20 هزار خانوار نیازمند شناسایی شده با مشارکت هشت میلیارد تومان بنیاد مستضعفان اهدا می شود.

وی از تهیه 100 هزار ماسک خبر داد و افزود: این تعداد ماسک در بین مردم در نماز جمعه، حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش، دادگستری‌ها برای پیشگیری از کرونا توزیع شده است که با کمک خیرین و مردم این تعداد افزایش خواهد یافت.

پارچه باف گفت: ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت(س) با مشارکت سپاه علی بن ابیطالب(ع) اقدام به بازسازی و تعمیر 500 خانه روستایی در بخش مرکزی استان می کنند، برای خانه‌های روستا‌های مسیله، قمرود، ملک آباد و قنوات مبلغ 5 میلیارد تومان پیش بینی شده است که تا پایان سال 99 باید بازسازی آن‌ها به پایان برسد.

رئیس ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت(س) تامین جهیزیه برای 500 نوعروس و جذب اعتبار 5 میلیارد تومانی برای محصور کردن فاضلاب روستا‌های بخش مرکزی را از دیگر فعالیت‌های این ستاد تا پایان امسال برشمرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار