تاجگردون از مجلس اخراج شد
وکلای ملت با ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف و ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ رای ماخوذه با گزارش کمیسیون تحقیق که اعتبارنامه وی را تایید کرده بود مخالفت کردند. یادآور می شود 9 نفر از نمایندگان مجلس از جمله زاکانی، نجابت، شریعتی، کریمی، خضریان و... به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کرده بودند.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵ 09 July 2020

به گزارش تابناک قم، سایت خبری تحلیلی «جهان نیوز» نوشت: صبح امروز پس از تشکیل یک ساعته جلسه علنی مجلس برای استماع نظرات مخالفین اعتبارنامه تاجگردون و دفاع 30 دقیقه ای او، جلسه علنی مجلس آغاز شد.

رای گیری برای تصویب و یار رد اعتبارنامه نمیانده گچساران به صورت کارت مخفی انجام شد.

اولین واکنش زاکانی به رد اعتبارنامه تاجگردون

در نهایت اعتبارنامه تاجگردون توسط نمایندگان مجلس رد شد و نماینده گچساران از مجلس یازدهم اخراج شد. وکلای ملت با ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف و ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ رای ماخوذه با گزارش کمیسیون تحقیق که اعتبارنامه وی را تایید کرده بود مخالفت کردند.

یادآور می شود 9 نفر از نمایندگان مجلس از جمله زاکانی، نجابت، شریعتی، کریمی، خضریان و... به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کرده بودند.

با توجه رسانه ای شدن تخلفات تاجگردون و پیگیری قابل توجهی از اخبار مربوط به این نماینده در افکار عمومی، انتظار ایجاد شده این است که قوه قضائیه هرچه سریعتر به جریان رسیدگی پرونده های تاجگردون ورود کند. جریان محاکمه نماینده متخلفی که عدم صداقت و پرونده های مربوط به او باعث شد که مجلس شورای اسلامی حضورش را درون خود برنتابد، باید هرچه زودتر و به قید فوریت آغاز شود.

زاکانی در اولین واکنش به رد اعتبارنامه تاجگردون در صفحه توییتر خود نوشت: "هزاران درود و سلام بر ملت ایران بویژه مردم گچساران و باشت. گرچه مجلس در اصلاح خود امروز گامی مهم برداشت ولی تازه در آغاز راهیم.
ان شاء الله گام اصلی، حرکت در رفع مشکلات اقتصادی مردم خواهد بودکه بی شک خدمت به همگان علی الخصوص عزیزان ‎#گچسارانوباشت اولویت نمایندگان مجلس می باشد".

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار