مراسم تودیع و معارفه مسؤول سازمان فضای مجازی سراج در قم با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ 09 July 2020

به گزارش تابناک قم، مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان قم با حضور حجت الاسلام محمدباقر وَلدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم و همچنین محمد خراسانی زاده، معاون سازماندهی و آموزش استان های این سازمان و جمعی از فعالان فضای مجازی، در سالن جلسات این سازمان در قم برگزار شد.

طی این مراسم، ابتدا خراسانی زاده به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از سیدعلی پورطباطبائی مسئول سابق سازمان سراج قم و همچنین آرزوی موفقیت برای احسان باقری، مسئول جدید این سازمان، گفت:امروز در نهادها و سازمان های خصوصی و مردمی مرتبط با فضای مجازی، در لایه های مختلف، اعم از کاربر و محتوا، کارهای خوبی صورت گرفته است و از دولت نیز خواستاریم به این کارها توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه، حجت الاسلام ولدان، بیان داشت: انقلاب ما امروز در بین الطلوعین به سر می برد و ما منتظر طلوع آن خورشید تابان که منجی عالم بشریت است، هستیم.

وی گفت: تکلیف فردی و جمعی ما این است که در دوران انتظار، روشنگری و بیداری مردم را وظیفه ی اصلی خود، در عرصه ی فرهنگ، بدانیم.

پس از آن، سیدعلی پورطباطبایی، مسؤول سابق سازمان سراج قم طی سخنانی گفت: مجموعه سراج ، مجموعه مهمی در کشور است. از سال 92 که این مجموعه در استان قم راه اندازی شد، با افراد مختلفی ارتباط برقرار شد. در این مجموعه، کارها به صورت خودجوش و بسیجی پیش رفته است.

وی گفت: در زمینه ی فضای مجازی امیدواریم که این فضا، عرصه ای برای حضور همه نیروهای فعّال فرهنگی انقلابی باشد و سازمان سراج هم از آن‌ها حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

سپس، احسان باقری، مسؤول جدید این سازمان درقم گفت: امیدواریم بتوانیم قدمی در راستای تمدن سازی در عرصه فضای مجازی برداریم.

وی با اشاره به اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در سرنوشت جامعه در آینده ای نه چندان دور، اظهار داشت: برای نوجوانان دهه هشتادی برنامه‌هایی را در نظر داریم و در بین آن‌ها استعدادهای خوبی را تابحال توانسته ایم کشف کنیم.

در پایان این مراسم، از تلاش های سید علی پور طباطبایی تقدیر حکم انتصاب احسان باقری به وی اعطا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار