معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک واحد غیرمجاز سرب که بدون هیچگونه مجوزی در جاده کاشان فعالیت می کرد، پس از شناسایی و با حکم قضایی پلمب شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹ 21 June 2020

به گزارش تابناک قم، اسماعیل احمدیزاده در سخنانی اظهار داشت: در گشت و پایش شبانه کارشناسان این اداره کل در جاده کاشان، یک واحد غیرمجاز سرب شناسایی و بلافاصله مورد بازرسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از احراز تخلفات این واحد صنعتی، اقدامات قانونی لازم برای جلوگیری از فعالیت آن به سرعت انجام شد و در کمتر از یک هفته، با اخذ دستور قضایی و با حضور نیروی انتظامی، همه تجهیزات خط تولید پلمب شد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از 300 واحد صنعتی مورد کنترل و بازرسی قرار گرفته اند، تصریح کرد: در بازرسی از واحدهای صنعتی معمولا میزان آلایندگی خروجی دودکش ها و فاضلاب آنها اندازه گیری شده و در صورتی که بالاتر از حد استاندارد باشد، اخطاریه لازم صادر می شود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست قم در پایان با اشاره به گشت و پایش مستمر واحدهای صنعتی به صورت شبانه روزی و رسیدگی به گزارش ها و شکایت های مردمی در سریعترین زمان، تصریح کرد: شهروندان می توانند گزارش های خود از تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن 32602981 در میان بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار