با رقابت علمی ۵ هزار داوطلب؛
آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در مقطع سطح ۲، ۳، ۴ و بازپذیری امروز جمعه ۳۰ خرداد با حضور حدود پنج هزار داوطلب ایرانی و غیرایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹ 20 June 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام اباذر عمرانی‌فر با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط بهداشتی کشور و برای حفظ سلامت داوطلبان، آزمون ورودی جامعه الزهرا در سطح ۲ و ۳ و بازپذیری به صورت برخط و آزمون سطح ۴ با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به صورت حضوری و در شهر قم برگزار شد.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: داوطلبان غیرایرانی ورود به سطح ۳ در داخل و خارج از کشور و داوطلبان ایرانی در سطح ۲ و ۳ و بازپذیری در داخل کشور به صورت برخط در ۳ بازه زمانی ۸ و ۱۱ صبح و ۱۷ عصر در این آزمون شرکت کردند.

وی ادامه داد: امروز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ حدود ۳ هزار داوطلب ورود به سطح ۲ و بازپذیری در این آزمون شرکت می‌کنند. همچنین صبح امروز حدود ۲ هزار داوطلب ورود به مقاطع تکمیلی سطح ۳ و ۴ برای تحصیل در یکی از ۲۰ رشته مندرج در دفترچه آزمون با هم به رقابت علمی پرداختند.

حجت الاسلام عمرانی‌فر با بیان اینکه آزمون سطح ۴ با توجه به متفاوت بودن شیوه سنجش علمی در آن و تعداد محدود داوطلبان این سطح نسبت به مقاطع دیگر به صورت حضوری در محل جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، تصریح کرد: آزمون سطح ۴ در ۵ رشته تفسیر تطبیقی، تفسیر علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی و حکمت متعالیه به مدت سه ساعت به طول انجامید.

مدیر سنجش و پذیرش گفت: زمان اعلام نتایج آزمون متعاقباً از طریق سامانه سنجش و پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام اطلاع رسانی می‌شود و دوسوم از داوطلبان حائز شرایط قبولی در همه سطوح و مقاطع تحصیلی به مصاحبه دعوت خواهند شد.

وی در پایان اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند سوالات و ابهامات یا انتقادات و پیشنهادات خود درباره آزمون را از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) به نشانی paziresh.jz.ac.ir بخش ارسال و پیگیری درخواست‌ها ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام سجودی، معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز در حاشیه بازدید از آزمون حضوری سطح ۴، با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری آزمون ورودی به ویژه همکاران بخش سنجش و پذیرش و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به اینکه آزمون ورودی جامعه الزهرا در سطح ۲ و ۳ برای نخستین بار به صورت برخط برگزار می‌شود، تهیه و آماده‌سازی زیرساخت‌های چنین رویدادی جز با حمایت‌های مدیر محترم، حجت الاسلام والمسلمین مدنی و تلاش و همراهی همکاران بخش فناوری اطلاعات میسر نبود که جا دارد از این بزرگواران تقدیر ویژه شود.

وی همچنین از بخش‌هایی که در برگزاری آزمون همکاری کردند از جمله اداره کل صیانت، معاونت اداری مالی، گروه‌های علمی، روابط عمومی و نیز رسانه‌های گروهی که در بازتاب اخبار پذیرش جامعه الزهرا (س) همراه این مجموعه علمی بودند قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار