مسوول امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری نخستین مجمع انتخابات هیأت‌های ورزشی قم در سال 1399 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷ 12 June 2020

به گزارش تابناک قم، محمد علی‌مردانی، اظهار کرد: برای برگزاری مجمع تمام هیأت‌های ورزشی در طول سال برنامه‌ریزی شده اما برخی از هیات‌ها مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید و دیگر هیات‌ها مجمع سالیانه به منظور بررسی عملکرد برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته 10 مجمع انتخابات و 32 مجمع سالیانه‌ هیأت‌های ورزشی را با حضور مسوولان ارشد فدراسیون‌های هر هیأت برگزار کردیم و امسال پیش‌بینی ما برگزاری 11 مجمع انتخابات بود که با توجه به اضافه شدن یک هیأت و تغییر و تحول در دو هیأت دیگر، این مجامع به 14 مجمع انتخاباتی در سال 99 افزایش خواهد یافت.

مسوول امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: امسال دوره ریاست چهار ساله ریاست مرتضی سخایی در هیأت بسکتبال، حسین مهره‌ساز در هیأت تیراندازی، جعفر جعفری‌مجد در هیأت هاکی، محمد پیروزمنش در هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین، سیدمهدی طباطبایی در هیأت سوارکاری، مجید متقی‌ در هیأت جودو، محسن وزیری در هیأت کشتی، اصغر اسماعیلی در هیأت نجات‌غریق و غواصی، حسین محمدخانی در هیأت هندبال، رضا دلاوری در هیأت گلف و کریم بهرامی در هیأت فوتبال استان قم به پایان می‌رسد و روسای جدید این هیأت‌ها با برگزاری مجمع انتخابات مشخص می‌شوند.

وی افزود: همچنین هیأت شمشیربازی به جمع هیأت‌های ورزشی قم اضافه شده و در حال حاضر 48 هیأت ورزشی در قم داریم و با احتساب برگزاری مجمع انتخابات این هیأت و همچنین انتخابات دو هیأت ورزشی دیگر شامل هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی و هیأت تیراندازی با کمان، مجموعا امسال 14 انتخابات ورزشی پیش‌رو داریم.

علی‌مردانی در ادامه به برگزاری مجمع انتخابات هیأت بسکتبال قم اشاره و ابراز کرد: دوره چهار ساله مرتضی سخایی در این هیأت ورزشی روز هجدهم خرداد ماه به پایان رسیده اما نزدیک به یک ماه پیش از این تاریخ، ثبت‌نام و بررسی صلاحیت کاندیداها انجام شد و مقرر شد سه کاندیدا برای ریاست این هیأت رقابت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم روز شنبه 24 خرداد ماه از ساعت 10 با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار می‌شود و مرتضی سخایی، محمدحسن طاهایی و امین یوسف‌لو برای ریاست چهار سال آینده این هیأت رقابت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار