همزمان با افزایش مسافرت‌ها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به افزایش مسافرت‌ها به قم و خطر اوج گیری دوباره کرونا در این استان ابراز نگرانی کرد. همشهریان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به دستورات بهداشتی، از مدافعان سلامت و پزشکان و کادر درمانی حمایت کنند و اجازه ندهند بار دیگر شاهد بروز مشکلات باشیم.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳ 12 June 2020

به گزارش تابناک قم، دکتر محمدرضا قدیر در ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: عادی شدن رفتار‌های مردم و عدم التزام به موازین بهداشتی خطرناک است و مردم باید توجه داشته باشند که اگر غفلت کنیم، ممکن است بار دیگر دچار طغیان بیماری شویم.

وی افزود: افرادی که بیماری زمینه‌ای داشته و یا سن زیادی دارند در خطر بیشتر کرونا هستند و تمرکز ما در فاز سوم غربالگری بر روی افراد پرخطر جامعه است.

وی اظهارکرد: همزمان با بازگشایی‌ها سفر به قم نیز در این ایام افزایش یافته است و نگران هستیم که این مسافرت‌ها موجب انتقال ویروس از استان‌های با وضعیت قرمز به قم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یادآورشد: بیمارستان‌ها در حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت اپیدمی و پیک مجدد بیماری، بتوانند با سرعت در خدمت مردم باشند.

وی عنوان کرد: همشهریان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به دستورات بهداشتی، از مدافعان سلامت و پزشکان و کادر درمانی حمایت کنند و اجازه ندهند بار دیگر شاهد بروز مشکلات باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار