کادر فنی تیم‌های منتخب رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید والیبال قم برای حضور در مسابقات کشوری سال 1398 از سوی هیات والیبال معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱ 08 June 2020

به گزارش تابناک قم، کمیته مربیان هیات والیبال استان قم به دنبال اعلام برنامه مسابقات سال 1398 قهرمانی کشور از سوی فدراسیون والیبال بلافاصله تشکیل جلسه داد و تصمیم‌ نهایی راجع به کادر فنی تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، ‌جوانان و امید والیبال قم را گرفت.

بر این اساس مسوولیت سرمربیگری تیم نوجوانان پسر قم به سیدروح‌الله شفیعی واگذار شد، هدایت تیم والیبال پسران جوان قم را سیدعلیرضا منافی بر عهده گرفت ولی کمیته مربیان تصمیم‌گیری راجع به تعیین مربی تیم رده سنی امید پسران و همچنین مربیان تیم‌های رده نوجوانان، جوانان و امید دختران قم را به زمان دیگری موکول کرد.

با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان قم سالن چند منظوره شهدای دروازه ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) را به هیات والیبال استان قم واگذار کرده، تمرینات تیم نوجوانان هیات والیبال قم رسما در این مجموعه استارت زده شد و شاگردان سیدروح‌الله شفیعی برای مسابقات قهرمانی کشور تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان قم نیز بلافاصله اسامی دعوت شده‌ها به اردوی انتخابی تیم نوجوانان را اعلام کرد که بر این اساس از تیم سبحان قم موسوی به عنوان پاسور سجادی به عنوان سرعتی دعوت شده، ضمن اینکه در پست دریافت کننده قدرتی نفراتی همچون احمدی، مرادگنجه و کاظمی در این اردو هستند، ضمن اینکه دیگر نفرات دعوت شده از تیم سبحان شامل انواری در پست لیبرو و شعبان‌زاد در پست قطر پاسور محسوب می‌شوند.

همچنین از تیم مهر خضری به عنوان پاسور، وحیدی‌خواه به عنوان دریافت کننده قدرتی، مومنی به عنوان لیبرو، مهران درامامی به عنوان قطر پاسور دعوت شده‌اند و از تیم کریمه باقریان و مقتصدی به عنوان پاسور، زرقان‌وطن به عنوان سرعتی، حمیدی، هوشنگی، فیلو و خانی به عنوان دریافت کننده قدرتی، برقعی به عنوان لیبرو، هاشمی و کشاورز به عنوان قطر پاسور دعوت شده‌اند.

از تیم عباد علیرضا محمدی، سلیمانی و قنبری به عنوان پاسور، عباس باقری، چراغی و فرمانی به عنوان دریافت کننده قدرتی، کاشانی به عنوان لبیرو، آقازیارتی و رضایی به عنوان قطر پاسور در این اردو هستند، در حالی که از تیم موج‌نوین مهدی ملاصادقی و تقوی به عنوان پاسور، یاری، جلالی و روزبهانی به عنوان سرعتی، متین جمشیدی و کتاب‌دار به عنوان دریافت کننده قدرتی، درامامی، زاهد و عزیزی به عنوان لیبرو و پویا زنگنه به عنوان قطر پاسور به اردو راه یافته‌اند.

از تیم فدک مرادی و هاشمی به عنوان پاسور، ابوالفتحی و نعیمی به عنوان سرعتی، سورانی و آشتیانی به عنوان دریافت کننده قدرتی، حسنی به عنوان لیبرو، هوایی و نبی‌گل به عنوان قطر پاسور و از تیم آذین خسروی و مرادمند به عنوان بازیکن سرعتی به اردوی تیم نوجوانان قم دعوت شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار