جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح عملیاتی رعد در حوزه استحفاظی کلانتری های 17 شهید بهشتی و 19 توحید خبر داد. در طول اجرای این طرح علاوه بر کشف 7 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه، تعداد 40 دستگاه وسیله نقلیه اعم از انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷ 07 June 2020

به گزارش تابناک قم، بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با متهمان و مخلان نظم و امنیت عمومی در استان، طرح عملیاتی رعد به مرحله اجرا گذاشته شد که در نتیجه 172 نفر به اتهام سرقت، اعتیاد، خرید و فروش مواد مخدر، شرارت و مفاسد اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در طول اجرای این طرح علاوه بر کشف 7 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه، تعداد 40 دستگاه وسیله نقلیه اعم از انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: در مدت اجرای طرح مذکور بیش از حدود هزار و 140 قطعه محصولات ضد فرهنگی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف و تعداد 37 نفر اتباع غیرمجاز نیز شناسایی و توقیف شدند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت شهروندان را به عهده داشته و با هر گونه اوباشگری و اخلال‌گری مجرمان قاطعانه مبارزه و جامعه را برای حضور و فعالیت متدینین مهیا خواهد کرد، البته درصد خیلی اندکی از شهروندان قانون را برنمی تابند که باید مورد اصلاح و یا برخورد قرار گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار