مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از ایجاد ۳ ناحیه صنعتی در استان خبر داد و گفت: شهرک تخصصی پوشاک در کهک احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم، اسرافیل شعاعی، با اشاره به اهمیت توجه به شعار سال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری شعار سال به نام جهش تولید، حجت را برای فعالان اقتصادی به اتمام رسانده و باید با پشتکار و برنامه‌ریزی تلاش شود تا این اقدام مهم در سال جاری به‌خوبی عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی قطب تولیدات در کشور هستند، ابراز کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی برای ایجاد سه ناحیه صنعتی در استان قم صورت پذیرفته که این نواحی صنعتی به‌صورت تخصصی در حوزه‌های پوشاک و فنر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام‌شده سه ناحیه صنعتی در قم قابلیت شکل‌گیری است که در مرحله نخست ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی پوشاک کهک با توجه به فعالیت تولیدی‌های پوشاک در منطقه در دستور کار است و کهک قابلیت و ظرفیت برای شکل‌گیری قطب صنعتی پوشاک را دارد و این طرح عملیاتی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این ناحیه صنعتی در 27 هکتار زمین جانمایی شده است، تصریح کرد: زمین در نظر گرفته‌شده در حریم شهر کهک بوده و منتظر پاسخ محیط‌زیست در این زمینه هستیم که در صورت مخالفت، در شعاع چند کیلومتری این شهر، ناحیه صنعتی راه‌اندازی می‌شود.

شعاعی راه‌اندازی ناحیه صنعتی بیدهن را مدنظر قرار داد و گفت: منطقه بیدهن برای فنرسازان در 10 هکتار جانمایی شده است و ارزیابی زیست‌محیطی برای شکل‌گیری شهرک صنعتی به اتمام رسیده و قرار است پاسخ مثبت استعلام آب نیز به‌زودی صادر شود و اراضی آماده تحویل است.

وی تصریح کرد: توسعه ناحیه صنعتی خورآباد در 3 هکتار نیز یکی دیگر از جانمایی‌هاست و استعلام راهداری در حال انجام است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم این نواحی را به چرخه تولید استان اضافه کرده و شاهد جهش تولید باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار