رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 34 درجه خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 13 درجه و 33 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 11 درجه و 32 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 12 درجه و 34 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 13 درجه و 31 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه سلفچگان با 11 درجه و منطقه کوه سفید با 31 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار