حجت الاسلام تکیه ای از توزیع پنج هزار سبد معیشتی ویژه آسیب دیدگان از کرونا در قم خبرداد و گفت: انشاءالله سرچشمه خدمات امام رئوف در قم گسترده تر از گذشته می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۸ 14 May 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید محمدباقر تکیه ای در همایش «تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی» که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان این که خدمات گسترده ای در طول ماه های قبل برای مقابله با کرونا در کشور صورت گرفت، گفت: بی شک همه این زحمت در جلب توجه و عنایت اهل بیت(ع) مؤثر خواهد بود.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم افزود: بدون تردید پیشتاز این میدان کادر پزشکی، رؤسای بیمارستان ها و گروه های جهادی از جمله بسیج و طلاب و عموم مردم بودند که همه ما قدردان این زحمات برای جامعه هستیم.

وی با اشاره به خدمات آستان قدس رضوی در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان خاطرنشان کرد: فلسفه این جلسه سفره مهربانی امام رئوف بود که همگام با برنامه ملی در قم افتتاح شد و در جریان آن، توزیع پنج هزار بسته متبرک حضرت امام رضا(ع) در آیین خاصی با رعایت شرایط خاص انجام می‌ شود.

حجت الاسلام تکیه ای در ادامه عنوان کرد: مناسب بود یک جلسه باشکوه با جمعیتی بزرگ تر داشته باشیم و به دلیل پروتکل های بهداشتی ناچار بودیم به حداقل افراد و حضور کم بسنده کنیم و امروز تجلیل از مدافعان سلامت را نیز داریم برای کسانی که در رزمایش مواسات و همدلی گل کاشته اند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به این که سرچمه خدمات رضوی انشاءالله روز به روز در قم گسترده تر شود، گفت: آستان قدس رضوی در استان قم بیش از چند ده کانون خادم یاری فعال دارد و امیدواریم این رودخانه جوشان و خروشان خدمت به محبان و شیعیان اهل بیت(ع) تدوام پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار