رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قم دو سال مانده به پایان دوره چهار ساله خود از ادامه ریاست این هیأت ورزشی استعفا و اعلام کناره‌گیری کرد.
کد خبر: ۸۵۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۲ 14 May 2020

به گزارش تابناک قم، دقیقا دو سال قبل مجمع انتخابات ریاست هیأت تیراندازی با کمان استان قم با حضور مسوولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و قدرت‌الله باقری با رای اعتماد اعضای مجمع برای مدت چهار سال تا 1401 رئیس این هیأت ورزشی شد.

قدرت‌الله باقری که یکی از چهره‌ای مطرح و کاملا شناخته شده در ورزش قم و کشور محسوب می‌شود و سوابق و تجربیات زیادی در عرصه‌های مختلف ورزش دارد، بعد از تجربه فعالیت در هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام به عنوان رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قم انتخاب شد.

این در حالی است که باقری سوابق بالاتری نظیر مدیر کل تربیت‌بدنی استان قم در اوایل دهه 1380 را دارد و در تیم‌های ملی برخی رشته‌های ورزشی نیز سابقه فعالیت دارد، نظیر تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان که در کنار خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی اسبق تیم ملی نیز حضور داشته است، ضمن اینکه دو دوره متوالی در سال‌های 1391 و 1395 کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان قم بود.

باقری که دکترای تربیت‌بدنی دارد و به عنوان کارشناس ارشد و خبره کانون کارشناسان دادگستری از جایگاه و اعتبار بالایی در عرصه‌های مختلف ورزش برخوردار است، در شرایطی که تا سال 1401 در هیأت تیراندازی با کمان استان قم مسوولیت دارد، اما از این پست استعفا کرد.

این در حالی است که قدرت‌الله باقری پیش از این نیز از رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و اداره کل ورزش و جوانان استان قم خواستار کناره‌گیری از ریاست هیأت تیراندازی با کمان قم به دلیل مشغله کاری شده اما این اتفاق رخ نداده بود، جالب این است که دوست صمیمی وی یعنی غلامرضا شعبانی‌بهار در راس فدراسیون تیراندازی با کمان حضور دارد و شعبانی‌بهار با کناره‌گیری باقری مخالف بود.

اما اکنون استعفای قدرت‌الله باقری از هیأت تیراندازی با کمان استان قم مورد موافقت قرار گرفته و به زودی یک نفر به عنوان سرپرست این هیأت ورزشی معرفی می‌شود تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین رئیس آینده این هیأت فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار