رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد؛
رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و انهدام باند ۵ نفره سارقان به عنف در قم خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از سلاح سرد رانندگان را تهدید و خودروی آنها را سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۸۴۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱ 13 May 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ میکائیل قهرمانپور اظهار داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت به عنف از خودروهای عبوری در استان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد متهمان تحت عنوان مسافر در خودروها سوار شده و با نزدیک شدن به مقصد با استفاده از سلاح سرد اقدام به تهدید رانندگان خودرو کرده و خودروی آنها را سرقت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: سارقان، برخی از خودروهای مسروقه را که نقص فنی داشته‌اند و قادر به پیمایش مسیر نبودند، پس از سرقت محتویات داخل آنها نسبت به رها کردن خودروها اقدام می‌کردند.

وی بیان داشت: با بررسی‌های به عمل آمده و تلاش مضاعف کارآگاهان پرونده، یکی از متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت بوده به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی بخشی از اموال مسروقه کشف شد.

قهرمانپور اعلام داشت: با راهنمایی متهم دستگیر شده، سرکرده باند و ۳ نفر سایر اعضای باند اعم از سارق و مالخر در عملیات‌های هماهنگ و منسجم شناسایی و دستگیر شدند و از آنها مقادیری اموال مسروقه، مواد مخدر و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های مذکور و چندین فقره سرقت مقرون به آزار دیگر اعتراف کردند که با شیوه‌های متفاوت به انجام رسانده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم تصریح کرد: تمامی متهمان پرونده دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر بوده و ۲ نفر از آنان فرزند طلاق هستند که این مسئله حکایت از آن دارد که آسیب‌های اجتماعی یکی از علل اصلی کشیده شدن جوانان به سمت بزهکاری و ناهنجاری بوده و نیازمند تلاش مضاعف نهادهای مسئول در جهت حل این معضلات است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار