مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: 44 هکتار زمین در شهرک آی تی استان، آماده واگذاری است و برای آغاز واگذاری در این شهرک نیاز به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم داریم.
کد خبر: ۸۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶ 12 May 2020

به گزارش تابناک قم، اسرافیل شعاعی با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: کلینیک صنعتی در این شهرک فعال است و در سال گذشته 35 واحد غیرفعال در شهرک دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی ادامه داد: کمبود گاز در شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمودآباد و الغدیر برای طرح‌های توسعه ای واحدهای تولیدی موجود و ایجاد واحدهای تولیدی جدید داریم و باید به استفاده از ظرفیت‌های داخلی در این زمینه برای حل این مشکل باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: این شرکت 120 میلیارد تومان قرارداد برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در داخل شهرک‌های صنعتی استان بسته است و این پروژه‌ها هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند، براساس قانون باید شرکت‌های خدمت رسان، خدمات زیرساختی را درب شهرک‌های صنعتی تحویل بدهند و تنها احداث شبکه‌های زیرساختی در داخل شهرک‌ها بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی است.

شعاعی با اشاره به وضعیت شهرک آی تی استان قم خاطرنشان کرد: 44 هکتار زمین در این شهرک آماده واگذاری است و برای آغاز واگذاری در شهرک نیاز به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان داریم تا بتوانیم اراضی شهرک آی تی استان قم را به صنایع های تک استان واگذار کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار