چهار کاراته‌کای قم از مرحله سوم مسابقات مجازی کاتای کشور موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند و یک کاتاروی دیگر شانس کسب مدال طلا دارد.
کد خبر: ۸۴۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷ 12 May 2020

به گزارش تابناک قم، نتایج مرحله سوم مسابقات مجازی کاتای کشور از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته در حالی کشور اعلام شد که این رقابت‌ها با حضور کاتاروهای مدعی از سراسر کشور با بهره‌گیری از فضای مجازی در حال برگزاری است و قم در این مرحله چهار مدال به دست آورد.

در بخش کنترلی مسابقات بانوان این دوره هدیه‌سادات موسوی در رده سنی جوانان و زهرا اخویان در رده سنی نونهالان به فینال راه یافته‌اند، کاتاروهایی که به مربیگری آرزو شریفی بخت کسب مدال دارند، ضمن اینکه در بخش مردان متین محمدی‌یکتا با مربیگری محمد سلطانی به دیدار رده بندی راه یافته است.

ریحانه فهیمی نخستین کاتارویی است که قم را صاحب مدال طلای این دوره از پیکارها کرد، ضمن اینکه در بخش دختران روند مدال‌آوری استعدادهای کاتای قم با موفقیت زینب قراقیه در کسب نشان برنز رده سنی نوجوانان و فاطمه فهیمی در کسب نشان برنز رده سنی نونهالان ادامه یافت. نفراتی که هدایت آنها را فاطمه خدایی بر عهده داشت.

مردان کاتاروی قم هم در این دوره از رقابت‌ها به مربیگری محمدرضا رستمی‌ موفق ظاهر شدند، به طوری که نخستین مدال به رنگ نقره توسط محمدرضا جعفری به مربیگری دانیال قادری از کاتای رده سنی بزرگسالان به دست آمد، و با توجه به حضور مهدی گل‌وردی در فینال و محمدحسین رستمی‌زاده به همراه محمدصادق ابوطالبی در رده‌بندی این پیکارها، قم همچنان فرصت افزایش مدال‌های خود را دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته امروز فرصت بارگذاری فیلم‌های مرحله پایانی مسابقات توسط کاتاروها است، سپس قضاوت مرحله پایانی رقابت‌ها انجام می‌شود و روز 25 اردیبهشت ماه با اعلام نتایج نهایی، برترین‌های این دوره از پیکارها در تمام رده‌ها معرفی می‌شوند.

همچنین بر اساس اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته، زمان‌بندی اعلام شده برای بارگذاری فیلم‌های کاتاروها به هیچ وجه قابل تمدید نیست و کاتاروهای رده سنی خردسالان و نونهالان که در دو رده زیر قهوه‌ای و قهوه‌ای و مشکی در کاتای انتخابی به مرحله سوم رسیده‌اند اماکن تکرار کاتای مرحله سوم خود را ندارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار