با ترخیص آخرین بیمار کرونایی؛
مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه قم گفت: این بیمارستان پس از اتمام ماموریت خدمت رسانی و پذیرش بیماران کرونایی، به شرایط عادی و پذیرش بیماران بازگشت.
کد خبر: ۸۳۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴ 10 April 2020

به گزارش تابناک قم، حسین رضایی با بیان اینکه این بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان بیمارستان معین برای پذیرش بیماران کرونایی انتخاب شده بود افزود: این بیمارستان ابتدا از تاریخ اول اسفند با یک بخش و از هشتم اسفند به بعد با تمام ظرفیت به پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت.

وی ادامه داد: بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه قم توانست در ارائه خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم شریف و ولایتمدار استان قم سربلند بیرون بیاید و کارنامه موفقی از خدمت رسانی به مردم را در شرایط بحرانی ارائه کند.

مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه قم افزود: با توجه به کنترل بیماری و مصوبه ستاد بحران کرونا، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) پس از درمان بیماران بستری کرونایی، بر اساس پرتوکل های وزارت بهداشت طی سه شبانه روز به رفع آلودگی و گندزدایی فضاهای درمانی و بخش‌های بستری خود اقدام نمود و در حال حاضر همانند ماه‌های قبل از بحران کرونا، پذیرای بیماران عزیز و مراجعین محترم است.

رضایی ادامه داد: همچنین تمام درمانگاه‌های تخصصی و تمام بخش‌های بستری (بجز زنان و زایمان) در خدمت مردم عزیز و خانواده محترم نیروهای مسلح و ایثارگران عزیز هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار