معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مسدودسازی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر تا ۳۰ فروردین ادامه دارد و ممنوعیت‌هایی نیز در مسیرهای پیاده و سواره‌رو منتهی به مسجد جمکران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۳۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸ 08 April 2020

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، افزود: از شهروندان انتظار داریم که امسال با توجه به شرایط موجود جشن نیمه شعبان را در خانه برپا کنند، اطلاع‌رسانی در این زمینه نیز در بیش از ۲۰ نقطه شهر انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ظرفیت برج‌های اذان‌ برای پخش اذان، ادعیه و اطلاعیه‌ها به‌ویژه در مواقع بحرانی استفاده‌شده و اطلاع‌رسانی از این طریق انجام می‌گردد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به مساله رانندگان تاکسی نیز اشاره کرد وگفت: بیمه بیکاری تاکسیران‌ها مسئله‌ای است که باید موردتوجه قرارگرفته و اگر لازم است در این زمینه مکاتباتی انجام شود تا چهار هزار تاکسیران از بیمه بیکاری استفاده کنند.

جلوگیری از تردد عابران پیاده و وسایل نقلیه در معابر منتهی به ‌جمکران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز گفت: محدودیت‌های ترافیکی از صبح روز چهارشنبه ۲۰ فروردین تا جمعه ۲۲ فروردین در تمام معابر منتهی به مسجد جمکران و محورهای منتهی به استان قم اجرا می‌شود.

عباس ذاکریان افزود: در جلسه‌ای که با حضور شهرداری، پلیس راهور، اورژانس و آتش‌نشانی برگزار شد، تصمیمات اجرایی لازم برای روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ فروردین نهایی شده‌است.

وی با بیان این‌که اطلاع‌رسانی دقیق توسط پلیس راهور انجام‌ شده‌است، اضافه کرد: مردم از انجام سفرهای غیرضروری در این سه روز پرهیز کنند و برای حفظ سلامت خود و جامعه در خانه بمانند.

وی با اشاره به این‌که تمام تصمیمات شهرداری و مدیران شهری بر اساس شرایط ایجادشده و حفظ سلامت شهروندان گرفته می‌شود، گفت: تصمیمات جدید برخلاف روال هر سال برای شهرداری، مدیران شهری و استانی نیز سخت بوده، اما باید با توجه به اولویت‌ها تصمیم‌گیری شود.

ذاکریان با تشکر از مردم قم برای رعایت قوانین منع رفت‌وآمد در روز طبیعت و همچنین ایام نیمه شعبان، بیان کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه و اولویت شهرداری، حفظ جان و سلامت شهروندان است و نمی‌توانیم این مهم را نادیده گرفته و به آن بی‌توجه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار