سزاوار است در شب نیمه شعبان همۀ مردم در خانه‌های خود دست به دعا بردارند و خدا را به آن حضرت و اجداد طاهرینش قسم دهند و سلامتی هرچه زودتر بیماران و پایان این بلای همه‌جاگیر را از او بخواهند و مطمئن باشند این دعا‌ها به هدف اجابت نزدیک است.
کد خبر: ۸۳۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸ 05 April 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در پیامی با تبریک در پیش بودن ایام فرخنده میلاد مبارک حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه) و ایام نیمه شعبان به عموم مردم، اظهار داشت: سزاوار است در شب نیمه شعبان همۀ مردم در خانه‌های خود دست به دعا بردارند و خدا را به آن حضرت و اجداد طاهرینش قسم دهند و سلامتی هرچه زودتر بیماران و پایان این بلای همه‌جاگیر را از او بخواهند و مطمئن باشند این دعا‌ها به هدف اجابت نزدیک است.

وی ضمن توصیه مجدد عموم مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی، بار دیگر از تلاش‌های کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در مقابله با بیماری کرونا و نجات مبتلایان تقدیر و بیان کرد: بهترین سپاسگزاری از کادر پزشکی و درمانی عمل به توصیه‌های آنان است، مردم عزیز ما همچنان که تاکنون توصیه‌های مسؤولان بهداشتی و کادر درمانی را رعایت کرده‌اند، از این به بعد نیز به این توصیه‌ها عمل کنند و حتی الامکان از خانه‌های خود جز به‌هنگام ضرورت خارج نشوند.

مرجع تقلید شیعیان همچنین تلاش‌های خالصانه گروه‌های جهادی مرکب از طلاب و روحانیون جوان، دانشجویان و بسیجیان در همکاری با کادر پزشکی را ستایش کردند.

به گزارش تسنیم، آیت الله مکارم شیرازی هدایایی را به گروه‌های جهادی مقابله با بیماری کرونا و همچنین خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این راه از دست داده‌اند، تقدیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار