مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: بیش از 100 اثر برای فراخوان شعر قم به دست ما رسیده و زمان ارسال شعر به فراخوان شعر قم تا پایان فروردین ماه تمدید شده است.
کد خبر: ۸۳۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 01 April 2020

به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به کارگروه رسانه ای مقابله با کرونا در قم اظهار کرد: 800 محتوا از ابتدای شیوع کرونا توسط این کارگروه در استان تدوین شد و در فضای مجازی قرار گرفت.

وی ادامه داد: محتواهای مختلفی در زمینه طرح فاصله گذاری اجتماعی در کارگروه رسانه ای استان قم در حال تولید است، همچنین به دنبال انعکاس تلاش جهادی مردم استان در زمینه مقابله با کرونا هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: کتاب‌فروشی‌های قم پس از شیوع کرونا در یک طرح به مدت دو هفته به فروش کتاب با تخفیف و ارسال با پیک رایگان پرداختند، یک کتاب فروشی استان در قالب این طرح توانست که دو هزار کتاب به فروش برساند.

حسینی کاشانی با اشاره به فراخوان شعر قم اظهار کرد: بیش از 100 اثر برای این فراخوان به دست ما رسیده و زمان ارسال شعر به فراخوان شعر قم تا پایان فروردین ماه تمدید شده است، شهرداری قم و حوزه هنری برای اجرای این فراخوان همکاری داشتند.

وی ادامه داد: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم 14 فیلم آموزشی تولیدی مربوط به نقاشی، عکاسی و سفال سازی را در فضای مجازی انتشار دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به برگزاری محافل خانگی انس با قرآن در منازل تشویق کردیم و جوایزی را به افرادی که فیلم از این محافل خانگی بفرستند، اهدا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: انجمن‌های هنری استان قم به دنبال ارائه آموزش رایگان در فضای مجازی هستند تا مردم در خانه بمانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار