پای مرگ‌های الکلی به قم هم باز شد
چهار نفر برای مقابله با کرونا، مشروبات الکلی آلوده به متانول نوشیده و مسموم شده‌اند و دو نفرشان جان باخته‌اند. با توجه به زمینه اعتقادی مردم قم و اطلاع‌رسانی بموقع درباره تاثیر نداشتن الکل بر کرونا، شمار مسموم‌شدگان در این استان کم است.
کد خبر: ۸۳۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۴ 30 March 2020

به گزارش تابناک قم، احمد عظیمی بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان قم بیان کرد: با توجّه به تبلیغات مسموم فضای مجازی که با هدف تخریب اعتقادات مردم و به دور از مبانی علمی، بصورت گسترده انجام گرفته، در برخی استان‌ها شاهد استفاده گسترده از مشروبات الکلی برای مقابله با ویروس کرونا و متعاقب آن مسمومیّت و فوت افراد بوده‌ایم.

وی گفت: با توجه به زمینه اعتقادی مردم عزیز قم و اطلاع رسانی به موقع راجع به عدم تأثیر این مشروبات بر ویروس کرونا، شاهد تنها چهار مورد ابتلا به مسمومیت الکلی در استان بوده ایم که متأسّفانه دو مورد آن منجر به فوت شده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان قم هشدار نسبت به خطرات ناشی از مسمومیّت الکلی از مردم فهیم قم خواست ضمن خودداری از توجه به تبلیغات غیر علمی فضای مجازی، با رعایت قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی که مورد تأیید متخصّصین است به شکست این ویروس کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار