مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم بر لزوم اطلاع‌رسانی فراگیر برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها و جلوگیری از تردد به آن‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۳۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 28 March 2020

به گزارش تابناک قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به عزم ملی و استان در تعطیلی اماکن عمومی اظهار داشت: این تصمیم تنها به‌منظور جلوگیری از تجمعات و کاهش شیوع بیماری کرونا بوده و باید مردم این شرایط را درک کرده و همکاری کنند.

وی با بیان اینکه تعطیلات چهار روزه 12 تا 15 فروردین و روز طبیعت باید کنترل‌ها برای کاهش حجم حضور مردم افزایش یابد، ابراز کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی وضعیت هوا در این روزها مناسب بوده ولی این دلیلی برای بیرون آمدن از خانه نیست.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: بسیاری از همشهریان قوانین این محدودیت‌ها را رعایت کرده ولی متأسفانه عده‌ای هم بوده که اصلاً برای آنان این موارد مهم نبوده و پایبند به هیچ محدودیتی نیستند.

وی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی فراگیر برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها و جلوگیری از تردد به آن‌ها یادآور شد: با توجه به محدودیت‌هایی که در بخش‌های استان صورت می‌گیرد بار حجم حضور در این روزها به دوش شهر است که باید تدابیر لازم برای آن اندیشیده شود.

میرهادی یکی از اقدامات در زمینه وجود محدودیت برای بوستان‌ها و پارک‌ها ارسال انبوه پیامک به مردم دانست و افزود: بوستان‌هایی که امکان محدودیت کامل نداشته ضدعفونی آن‌ها در روزها انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار