کارشناس هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم روز پنجشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و رگبار باران خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۴ 25 March 2020

به گزارش تابناک قم، مرتضی صبوری، اظهار داشت: آسمان قم طی امروز قسمتی ابری همراه با کاهش ابر و در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

وی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا چهار درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه است.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: هوای این استان در روز چهارشنبه صاف خواهد بود و از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد در روز چهارشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۱۹ درجه خواهد بود.

صبوری تصریح کرد: آسمان قم در روز پنجشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و رگبار باران خواهد بود و گاهی همراه با رعد و برق و وزش نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: سرعت وزش باد در روز پنج‌شنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۰ درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم اظهار داشت: هوای استان در روز جمعه نیز نیمه ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: سرعت وزش باد در روز جمعه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و حداقل دمای هوا ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار