فرمانده انتظامی استان قم گفت: در زمینهٔ شناسایی و برخورد با محتکرین اقلام بهداشتی اشرافیت خوبی در استان وجود دارد که توانسته‌ایم با بسیج همه امکانات خیلی از این مراکز را شناسایی کرده و برخورد کنیم.
کد خبر: ۸۳۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۳ 23 March 2020

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی، با اشاره به ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح درباره انجام تمهیدات در زمینهٔ شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: دستورالعملی در این زمینه برای همکاری بالا و عالی نیروهای مسلح با همه دستگاه‌های مبارز در جبهه مقاومت بهداشتی ابلاغ‌شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با آمادگی کامل و با تمام توان با مسئولان استان و مسئولان بهداشتی در حال همکاری است، ابراز کرد: یکی از اقداماتی که به‌عنوان دستور کار ویژه در رأس کارهای ناجا قرار داشته برخورد با محتکرین اقلام بهداشتی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در زمینهٔ شناسایی و برخورد با محتکرین اقلام بهداشتی اشرافیت خوبی در استان وجود دارد که توانسته‌ایم با بسیج همه امکانات خیلی از این مراکز را با استفاده از منابع مختلف شناسایی کرده و برخورد کنیم.

وی با اشاره به شناسایی چندین مرکز احتکار اقلام بهداشتی در هفته‌ها و روزهای گذشته در استان یادآور شد: اقلام کشف‌شده شامل مواد ضدعفونی، ماسک، دستکش و دیگر تجهیزات و اقلام بوده است.

آقاخانی با تأکید بر اینکه با اصناف متخلف در این زمان برخورد می‌شود، اضافه کرد: از اماکنی که منجر به تجمع بوده درخواست داریم طبق دستورالعمل‌ها فعالیت داشته باشند و با اصنافی متخلف با همکاری دستگاه قضایی برخورد صورت خواهد پذیرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار