مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم جمع ورودی‌ها به استان قم در روز گذشته را ۶۲ هزار و ۵۰۴ وسیله نقلیه دانست و گفت: این حجم ورودی به استان نسبت روز ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ بیش از ۷۱ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۳۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ 21 March 2020

به گزارش تابناک قم، محمدحسن کلهری با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: در آزادراه قم-تهران از 12 دیشب تا ساعت 12 امروز 5250 خودرو تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد کاهش داشته است.

وی جمع ورودی‌ها به استان قم در روز گذشته را 62 هزار و 504 وسیله نقلیه دانست و افزود: این حجم ورودی به استان نسبت روز 29 اسفندماه سال 97 بیش از 71 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم با تأکید بر اجرای طرح نوروزی این اداره کل از روز 25 اسفند یادآور شد: از روز 25 اسفند تا روز 29 اسفند آمار تجمعی ورودی به مرزهای استان 396 هزار 960 خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد کاهش تردد را ثبت کرده است.

وی پرترددترین محور استان را مربوط به آزادراه قم-تهران در 24 ساعت گذشته با بیش از 18 هزار تردد برشمرد و ادامه داد: محور راهجرد به قم با 14 هزار تردد و قم-سلفچگان با بیش از 13 هزار تردد محورهای دیگر پرتردد قم بوده است.

کلهری حجم مسافر با ناوگان عمومی مسافربری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در 29 اسفند را مورد توجه قرار داد و گفت: 72 وسیله نقلیه 1104 نفر را جابه‌جا کرده‌اند که نسبت به دوره مشابه 81 درصد کاهش سفر را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین وسایل نقلیه ورودی به قم مربوط به استان‌های تهران، اصفهان و مرکزی بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار