مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: توجه به درخواست شهروندان و تصمیم ستاد بحران و در راستای رعایت بهداشت جامعه، تصمیم بر این شد که غرفه‌های عرضه ماهی و تزئیات نوروزی تا امروز کار خود را پایان داده و از سطح شهر جمع‌آوری شوند.
کد خبر: ۸۳۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 20 March 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا مظفری، با اشاره به راه‌اندازی ۱۰ غرفه عرضه ماهی و تزئیات نوروزی در سطح شهر، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس و امکان وجود خطر برای سلامت و بهداشت عمومی این غرفه‌ها با محدودیت در سطح شهر ایجاد شده اما در راه‌اندازی همین تعداد اندک نیز با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان هماهنگی صورت گرفت و مجوزهای لازم اخذ شد.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به رعایت تمام نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های لازم در راه‌اندازی و فعالیت این غرف، تصریح کرد: امکانات و اقلام موجود در این غرف به صورت مستمر ضدعفونی شده و نکات بهداشتی برای حفظ سلامت عمومی به طور کامل رعایت می‌شده است.

مظفری با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم و ابراز نگرانی در خصوص خطرات این غرفه‌ها برای سلامت جامعه و وجود تجمع در مقابل آنها، خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست شهروندان و تصمیم ستاد بحران و در راستای رعایت بهداشت جامعه، تصمیم بر این شد که این غرف تا پنج‌شنبه کار خود را پایان داده و از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین اصل و اولویت در فعالیت‌های شهرداری و سازمان میادین حفظ سلامت و بهداشت عمومی است و این اقدام در همین راستا صورت می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار