مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به مراسمات پنج‌شنبه پایان سال، گفت: از شهروندان خواهشمندیم که در پنج‌شنبه پایان سال به آرامستان‌ها مراجعه نکنند تا ازدحامی ایجاد نشود.
کد خبر: ۸۳۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲ 19 March 2020

به گزارش تابناک قم، سیدسیف‌الدین موسوی نیارکی، با اشاره به مراسمات پنج‌شنبه پایان سال، اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم که در پنج‌شنبه پایان سال به آرامستان‌ها مراجعه نکنند تا ازدحامی ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با تاکید بر اینکه بسته شدن درب‌های بهشت معصومه(س) و دیگر آرامستان‌های شهر در پنج شنبه پایان سال طبق نظر شورای تامین و نهادهای مرتبط خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه تجمعات باعث افزایش درصد شیوع مردم به کرونا می‌شود از مردم خواهشمندیم از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند تا نیازی به بستن درب‌ها یا دیگر مسائل نباشد.

موسوی با تاکید بر اینکه ازدحام جمعیت موجب انتقال ویروس، می‌شود افزود: امیدواریم مردم همراهی کرده تا به زودی این مشکل و بحران را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: قرائت فاتحه و یاد اموات قطعا با توجه به شرایط فعلی ثواب حضور بر سر مزار را دارد و امید است مردم از منازل خود خارج نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار