اداره کل مدیریت استان قم با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه کاهش ساعت فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان قم و تعطیلی دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزوی در هفته آینده و تعطیلی مدارس تا 12 اسفند خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳ 28 February 2020

به گزارش تابناک قم، در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران آمده است: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین تصویب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، تمام دانشگاه‌ها و مراکز علمی در هفته آینده تعطیل خواهد بود. تمامی مهد کودک ها، مدارس و مراکز حوزوی هم لغایت دوشنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل هستند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: همچنین ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات رسان(امدادی و خدمات رسان و...) تا پایان هفته آینده روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کهگیلویه و بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
یا مهدی ادرکنا.اوضاع خوبی پیش رو نداریم.وضعیت بسیار بدی هست.سطح بهداشت محیط و فردی و استانی و کشوری به پایین ترین سطح ممکن رسیده.حتی پرستارهای بخش دولتی درگیر با کروناماسک ندارند.شهرداری تهران و قم بسیاربسیار وقت کشی می کنند و بر اوضاع اشراف بهداشتی ندارند.نیروهای نظامی باامکانات درمانی و بهداشتی باید در قم مستقرشوند.وزارت نفت شاخه ای ازبیمارستان های خود رادر قم مستقر نماید.ارتش و سپاه و ناجا از بیمارستان های نظام خود که در تهران و شیراز و اصفهان و تبریز و اهواز و بوشهر و مسهد و کرمان و بندرعباس و بیرجند هست در شهر مقدس قم استفاده نمایند.
کهگیلویه و بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
یا مهدی ادرکنا.اوضاع خوبی پیش رو نداریم.وضعیت بسیار بدی هست.سطح بهداشت محیط و فردی و استانی و کشوری به پایین ترین سطح ممکن رسیده.حتی پرستارهای بخش دولتی درگیر با کروناماسک ندارند.شهرداری تهران و قم بسیاربسیار وقت کشی می کنند و بر اوضاع اشراف بهداشتی ندارند.نیروهای نظامی باامکانات درمانی و بهداشتی باید در قم مستقرشوند.وزارت نفت شاخه ای ازبیمارستان های خود رادر قم مستقر نماید.ارتش و سپاه و ناجا از بیمارستان های نظامی خود که در تهران و شیراز و اصفهان و تبریز و اهواز و بوشهر و مسهد و کرمان و بندرعباس و بیرجند هست در شهر مقدس قم استفاده نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار