به بهانه رای بالای امیرآبادی در انتخابات قم؛
فخرالدین یوسف پور
کد خبر: ۸۲۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵ 25 February 2020

نتیجه نهایی انتخابات در استان قم نشان داد که برخلاف خواسته جریان زاویه دار با انقلاب که در تخریب کاندیداهای انقلابی شورای هماهنگی اصولگرایان نهایت تلاش خود را با تمسک به همه شیوه های جنگ روانی به ویژه استفاده از رسانه های مکتوب و مجازی نسبتا پرشمار بکار بستند، اعتماد مردم دیار کریمه اهل بیت(ع) همچنان متوجه جریان انقلابی است، نه آن ها که شب انتخابات خود را انقلابی جا می زنند بلکه از این نمد برای خود کلاهی ببافند.

در این میان هر چند در این دوره متاسفانه میزان حضور مردم در پای صندوق های رای نه فقط در قم بلکه در سطح کشور کاهش یافته و در جای خود باید این مساله مورد بررسی دقیق و آسیب شناسانه قرار گیرد،احمد امیرآبادی به جهت پیگیری های مستمر و دلسوزانه در رابطه با مشکلات و مطالبات مردم و نیز برخورداری از روحیه و منش شجاعانه و انقلابی بار دیگر رای نخست استان را به دست آورد.

این موفقیت قابل توجه آن هم برای بار دوم در حالی است که در این دوره به طور خاص شدت هجمه ها علیه امیرآبادی حتی بیشتر از دیگر کاندیداهای جبهه انقلاب بود و چنین نتیجه ای موید این حقیقت است که تخریب ها علیه وی و البته آقایان زاکانی و ذوالنور نتیجه عکس داده و بصیرت بالای مردم مانع از تحقق آمال و آرزوهای جریان غیرانقلابی و بی اخلاق شده است.

البته رای بالای مردم به سه کاندیدای منتخب حاوی این پیام مهم و کلیدی است که مردم انتظار دارند وکلای آن ها در خانه ملت با روحیه انقلابی و عملکرد جهادی، بیش از گذشته پیگیر جدی مطالبات آن ها به خصوص در عرصه های اقتصادی و معیشتی باشند.

از سویی فراتر از این مباحث، فردی که به عنوان نماینده وارد خانه ملت می‌شود، می بایست علاوه بر کوشش همه جانبه به منظور استیفای حقوق مردم در جهت تحقق آرمان‌ها و اهداف عالی کشور تلاش کند تا ایران اسلامی را به سوی رشد و پیشرفت بر اساس شاخصه های اسلامی و انقلابی هدایت نماید.

انشاالله در مجلس یازدهم با حضور اکثریت نمایندگان انقلابی و دغدغه مند شاهد زمینه سازی جهت قدرتمند شدن کشور در ابعاد و زمینه های مختلف باشیم تا این مطالبه سکاندار حکیم انقلاب به خوبی محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار